Hop til indhold

Halti til lille hund?


Tonks
 Share

Recommended Posts

iiih pp nu har jeg jo bestilt den anden :genert:

 

blaabrun_prikket_sele_large.jpg

Det er jo bare en ganske almindelig sele, og jeg har skam selv brugt den slags og brugt ringen foran, og det virkede fint for Indy :5up:

du skal have snoren klipset i båden ringen foran og den på ryggen for at selen ikke bare bliver trukket rundt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er jo bare en ganske almindelig sele, og jeg har skam selv brugt den slags og brugt ringen foran, og det virkede fint for Indy :5up:

du skal have snoren klipset i båden ringen foran og den på ryggen for at selen ikke bare bliver trukket rundt.

 

okay! :5up: kanon! Det er også sådan amocca viste den skulle bruges :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Obelix

Den sele virker super smart :5up:.

 

Har selv en hund som ikke mener han behøver følges med mig på gåturene længere, og selv de lækreste godbidder virker ikke, så måske sådan en sele var værd at overveje :hmm:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er kun et tilfælde hvor jeg kan forstå at folk gider smide penge efter den slags hjælpemidler og det er når man har en meget stor hund der er aggressiv. Hvis hunden erfarer at den aldrig kommer hen til det sted hvor den vil hen (når den føler et træk igennem linen) er det fuldstændig overflødigt, for så kommer det helt af sig selv. Det eneste det kræver er opmærksomhed fra ejeren (man kan altså ikke gå og sende sms`er samtidig) og noget fokus på timing og konsekvens,.... og så er det ganske gratis. :klap:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...