Hop til indhold

Fynsk Træningstræf - April


LiseLyholm&Ronja
 Share

Recommended Posts

Selma og jeg takker også for et hyggeligt træf. Den unge dame snorker endnu ;-) :blink:

 

Og tak til Laila for de lækre pizzasnegle :madtid: Er vi ude i en ny tradition :slem:

 

Selma blev desværre lidt urent gående igen, men lige så snart hun er i orden, glæder hun sig til at lege med Duffy :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 267
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Duffy og jeg siger også tak for en hyggelig dag -og tak for de søde ord om Duffy :kys:

 

Det var rart lige at få sat ansigt på jer og se jeres skønne hunde :hjerte:

 

Stor ros til Skipper, hvor var han dygtig :mrgreen: -og hvor er Karina Kamphund blevet af? Hvor er hun bare blevet god :5up:

 

Duffy ser frem til playdate med Selma, når hun er helt på toppen igen :mrgreen:

 

Og til sidst vil jeg også gerne lige sige tak for pizzasnegle -de var gode :mums:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst labberdrengene

Aslan og jeg siger også tak for en hyggelig dag:blink:, han sov godt både i bilen og da vi kom hjem:shock:..

 

Velbekomme for alle takkerne for pizzasneglene:hjerte:, de sidste 2 snegle blev spist da vi kom hjem:genert:.

 

Nanna hyggede sig også med jeres dejlige hunde:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Et lidt forsinket, men stort tak for et herligt træf :banan: hvor vi hyggede os, og hvor er jeg bare stolt af min 'kamp'hund, hun er simpelthen blevet så sej :hjerte::5up:

Tak for pizzasnegle, mums :mums:

 

Synes godt nok også lille Karina var sej! :5up::hjerte:

 

Havde slet ikke tænkt på at hun kunne have været en kamphund, det var først da jeg kom hjem, jeg kom i tanke om det :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...