Hop til indhold

Slogan konkurrence


Administrator
 Share

Recommended Posts

Der er kommet så utroligt mange gode forslag, at jeg er nød til at have hjælp :-)

 

Jeg har allerede to frivillige som har tilbudt at være en del af dommerpanelet, som finder de 30 bedste forslag som skal gå videre til afstemning, men jeg mangler 3 - har du lyst til at være i dommerpanelet, så besvar denne tråd, de 3 første kommer med.

 

Husk blot, at har du selv indsendt slogan, kan du ikke vælge dem videre til afstemning.

 

Der oprettes en privat social gruppe, som du inviteres til at deltage i, hvor panelet kan diskuttere hvilke forslag der skal videre :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
Der er kommet så utroligt mange gode forslag, at jeg er nød til at have hjælp :-)

 

Jeg har allerede to frivillige som har tilbudt at være en del af dommerpanelet, som finder de 30 bedste forslag som skal gå videre til afstemning, men jeg mangler 3 - har du lyst til at være i dommerpanelet, så besvar denne tråd, de 3 første kommer med.

 

Husk blot, at har du selv indsendt slogan, kan du ikke vælge dem videre til afstemning.

 

Der oprettes en privat social gruppe, som du inviteres til at deltage i, hvor panelet kan diskuttere hvilke forslag der skal videre :-)

 

 

Hvis du stadig mangler folk, så vil jeg gerne hjælpe til! :vinken:

 

Må man give minus point til nogen he he he ? :cool:

 

:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Pipsok

Hunde-forum.dk - Nu med havudsigt:roll:

Hunde-forum.dk - Gi´r dig noget at tænke på

Hunde-forum.dk - Her kan du hjælpen få.

Hunde-forum.dk - Det gi´r pote.

 

Hmmmm, sq ikke særligt fantasifuldt. Glæder mig til at se hvem der er nomineret. Der er jo sindsygt mange gode forslag.:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Fjunte

Nu har jeg læst dem alle igennem og kan slet ikke skelne mine egne tanker fra alle dem, jeg har læst nu. Here goes

 

Hunde-forum.dk - altid en pote foran

Hunde-forum.dk - snus-fornuft

Hunde-forum.dk - til snak og bjæf

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er kommet så utroligt mange gode forslag, at jeg er nød til at have hjælp :-)

 

Jeg har allerede to frivillige som har tilbudt at være en del af dommerpanelet, som finder de 30 bedste forslag som skal gå videre til afstemning, men jeg mangler 3 - har du lyst til at være i dommerpanelet, så besvar denne tråd, de 3 første kommer med.

 

Husk blot, at har du selv indsendt slogan, kan du ikke vælge dem videre til afstemning.

 

Der oprettes en privat social gruppe, som du inviteres til at deltage i, hvor panelet kan diskuttere hvilke forslag der skal videre :-)

 

Øøøh, altså nu må man jo ikke stemme på egen forslag :( så jeg ved snart ikke :hmm: :blink:

 

Man mangler der én for at gøre gruppen komplent, kan du godt regne med mig - så kan jeg rakke alle de andres forslag sådan ned, at kun mine står tilbage :cool::engel::mrgreen: :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tanten
Øøøh, altså nu må man jo ikke stemme på egen forslag :( så jeg ved snart ikke :hmm: :blink:

 

Man mangler der én for at gøre gruppen komplent, kan du godt regne med mig - så kan jeg rakke alle de andres forslag sådan ned, at kun mine står tilbage :cool::engel::mrgreen: :blink:

 

:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...