Administrator Skrevet Juli 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 Er du frisk på en lille slogan konkurrence? Vi mener at det er på tide, at hunde-forum.dk får sig et godt slogan, hvad siger du? --- så kom med dit bud på et fedt slogan som du mener passer perfekt på hunde-forum.dk. Alle forslag er velkomne, både de sjove og de grove. Vi har fået sommerkuller og sætter 3 sponsor medlemsskaber på højkant, til de 3 slogans som har fået flest stemmer når konkurrencen slutter. Alle slogans forslag skal være indsendt i denne tråd inden den 01. august kl. 12.00 da afstemningen på de indsendte slogans starter umiddelbart herefter. Er du så heldig at blive en af de 3 vindere, og i forvejen er sponsor medlem, kan du vælge at forære præmien til et andet medlem, eller forlænge dit eksisterende abonnement. KOM FRISK Hunde-forum.dk forbeholder sig retten til at bruge alle indsendte slogans kvit og frit. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret Juli 7, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 7, 2008 Hunde-Forum nu med egen Tante Ej - jeg er bare suverænt fantasiforladt når det kommer til sådan noget Mon ikke der kommer nogle gode (og seriøse) forslag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Juli 7, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 7, 2008 Hunde-forum.dk webstedet for hundefolk. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Administrator Besvaret Juli 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 7, 2008 Hunde-Forum nu med egen Tante Ej - jeg er bare suverænt fantasiforladt når det kommer til sådan noget Mon ikke der kommer nogle gode (og seriøse) forslag *G* Vi kan da håbe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst T_Martinsen Besvaret Juli 7, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 7, 2008 Hunde-forum.dk - for alle både store og små. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst T_Martinsen Besvaret Juli 7, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 7, 2008 Må man komme med flere end én, hvis det skulle blive aktuelt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Administrator Besvaret Juli 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 7, 2008 Må man komme med flere end én, hvis det skulle blive aktuelt Ja Kommer der rigtig rigtig mange forslag, må vi lade et dommerpanel udvælge de bedste til afstemning Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret Juli 7, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 7, 2008 Ja Kommer der rigtig rigtig mange forslag, må vi lade et dommerpanel udvælge de bedste til afstemning Du siger bare til, jeg skal nok være der som den store stygge (men retfærdige) dommer :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ThomasTBO Besvaret Juli 7, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 7, 2008 (rettet) Hunde-Forum... for alle (os) hundehoveder! Redigeret Juli 7, 2008 af ThomasTBO tilføjelse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Amber Besvaret Juli 7, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 7, 2008 Slogan: "Det er os der gør....vi med pote og klør.! M.v.h. Amber..( ved ikke om det skal skrives her ; men nu er det gjort Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frk.olsen Besvaret Juli 7, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 7, 2008 Hunde-Forum.dk - hvis du er bidt af en gal hund! :5up: Rikke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Juli 7, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 7, 2008 Hunde-Forum - Bare et bjæf bedre... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Loke Besvaret Juli 7, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 7, 2008 Hunde-forum - én gang hund, altid hund Hunde-forum - kom lad os tale hund! Hunde-forum - her går vi i hundene! Hunde-forum - vuf! Hunde-forum - katte ingen adgang Hunde-forum - gi'r du en kiks? Hunde-forum - forum for hundeelskere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst T_Martinsen Besvaret Juli 7, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 7, 2008 Årh ja Loke, giv den gas Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Loke Besvaret Juli 7, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 7, 2008 Årh ja Loke, giv den gas Only getting started /Ulla Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stinnemus Besvaret Juli 7, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 7, 2008 åhh så er det man er fuldstændig fantasiforladt - kan slet ikke komme i tanke om noget..... Og så er det jeg ikke kan lade være: Hunde-forum - katte ingen adgang HVad med katte der tror de er hunde? (Charlie, sid pænt vuffer!) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst lillefod Besvaret Juli 7, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 7, 2008 Høj, Lav, Klog og Dum - Alle er velkommen i vores fo-Rum ...og lillefod har selv skrevet det, hvis non spør! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Nanett Besvaret Juli 7, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 7, 2008 "Debatter fanden en snude af" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Nanett Besvaret Juli 7, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 7, 2008 "Vi vover pelsen for menneskets bedste ven" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret Juli 7, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 7, 2008 "Debatter fanden en snude af" Øhhhh - den der forstår jeg ikke lige Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Nanett Besvaret Juli 7, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 7, 2008 Det skal du ikke være ked af, Tante - jeg forstår ikke halvdelen af de ting jeg selv siger Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Hviid Besvaret Juli 7, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 7, 2008 Hunde-forum.dk, det er her det sker go go Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst silvana Besvaret Juli 7, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 7, 2008 Hunde- Forum.dk kun for dem der kan gø:blink: hilsen silvana:vinken: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Juli 7, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 7, 2008 hunde-forum.dk vi bruger ikke mundkurv Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Administrator Besvaret Juli 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 7, 2008 Det skal du ikke være ked af, Tante - jeg forstår ikke halvdelen af de ting jeg selv siger Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts