Hop til indhold

Rigtige Venner....


Stjernetosse
 Share

Recommended Posts

Hvor er de fiiine :-D Og sikke hurtig du er med det billed-upload!

 

Stella tusser rundt med sin tyrediller, hun er er alt for træt til at tygge i den så hun forsøger at finde et sted at gemme den i stedet :lol:

Hun har virkeligt moret sig i dag :-)

 

Svea var 100% væk i drømmeland på vej hjem. Da vi så kom hjem tog fanden ved hende, og Oscar for den sags skyld. De var her og der og allevegne. Allerhelst oppe på bordet. Lige indtil de begge gik kolde...

Chrostoffer gik i seng kl21 og tog Svea med, hun er kvæstet...

 

Oscar ligger og drømmer højlydt :)

 

Jeg lægger nok lidt flere billeder ind i et album :) Det var super hyggeligt. Og dejligt for Svea at hilse på andre søde hunde.

 

Og tak for inspiration med træningsøvelser :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Svea var 100% væk i drømmeland på vej hjem. Da vi så kom hjem tog fanden ved hende, og Oscar for den sags skyld. De var her og der og allevegne. Allerhelst oppe på bordet. Lige indtil de begge gik kolde...

Chrostoffer gik i seng kl21 og tog Svea med, hun er kvæstet...

 

Oscar ligger og drømmer højlydt :)

 

Jeg lægger nok lidt flere billeder ind i et album :) Det var super hyggeligt. Og dejligt for Svea at hilse på andre søde hunde.

 

Og tak for inspiration med træningsøvelser :blink:

 

Det er bare skønt med vaske ægte hundehygge :-D

 

Jamen tak selv, det var hyggeligt at have tilskuer på :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Billedet er sendt til Vi med hund :) Spændende om det får lov til at komme med i de 15 der skal vælges imellem til selve bladet.

 

Jo flere gange jeg ser billedet, jo mere synes jeg det fortjener at vinde en konkurrence.. God kvalitet, ikke et alm. putte-nutte-billede.. godt motiv!

Det har det hele :blink:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Hygge er ikke ordet :mrgreen:

 

Lugter Stella af alt-for-død-mus? Oscar lugter nemlig ikke, men jeg så ham jo rulle sig, tsk tsk...

 

Hahahaha.. Dét havde jeg lykkeligt fortrængt!

 

Særligt herligt er det, at jeg læser dette indlæg 2 sekunder efter at have givet Stella et kæmpe kram efterfuldt af et kys lige på tuden, fordi hun ligger og putter sig op af mig her i sofaen. :shock:

 

Nå men, nej.. kan faktisk ikke lugte noget på hende :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hahahaha.. Dét havde jeg lykkeligt fortrængt!

 

Særligt herligt er det, at jeg læser dette indlæg 2 sekunder efter at have givet Stella et kæmpe kram efterfuldt af et kys lige på tuden, fordi hun ligger og putter sig op af mig her i sofaen. :shock:

 

Nå men, nej.. kan faktisk ikke lugte noget på hende :lol:

 

:lol:

Timing is everything :mrgreen::mrgreen:

 

Dejligt at hun ikke lugter... De må have været rigtig dårlige til at ramme i dag så :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol:

Timing is everything :mrgreen::mrgreen:

 

Dejligt at hun ikke lugter... De må have været rigtig dårlige til at ramme i dag så :blink:

 

Hun rammer ellers sjældent ved siden af.. Ja du så (og lugtede) jo selv diarré-indsmurt hund fra helvede i lørdags :lol:

 

Hun plejer at ramme plet, sådan liige på kinderne og i bakkenbarterne - det er noget hanhundene kan lide :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu bryder jeg lige ind med en løftet pegefinger til Stella - for min lille pussenussechihuahua som ALDRIG må blive beskidt - ruller sig i ALT efter Stella gav ham og Pero en grundig lektion.. ;-)

 

Sidst blev han fanget i en stor terracotta krukke med jord - på ryggen! :lol::lol:

 

Åh han skulle bare se hvad Stella fandt inde i buskaset nede i vores lokale lille park. Sikke lækker hun blev :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu bryder jeg lige ind med en løftet pegefinger til Stella - for min lille pussenussechihuahua som ALDRIG må blive beskidt - ruller sig i ALT efter Stella gav ham og Pero en grundig lektion.. ;-)

 

Sidst blev han fanget i en stor terracotta krukke med jord - på ryggen! :lol::lol:

 

:lol: :lol: :lol: :lol:

 

:engel: Sorry :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun rammer ellers sjældent ved siden af.. Ja du så (og lugtede) jo selv diarré-indsmurt hund fra helvede i lørdags :lol:

 

Hun plejer at ramme plet, sådan liige på kinderne og i bakkenbarterne - det er noget hanhundene kan lide :mrgreen:

 

Jamen Oscar plejer altså heller ikke at misse... Jeg tager lige en ekstra tjekker...

 

Åh jeg mindes ganske glimrende Stella med parfume :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol: :lol: :lol: :lol:

 

:engel: Sorry :engel:

 

Ja det siger du nu - men den blomst kommer aldrig igen :mrgreen::blink::lol: Tweety syntes dog at hans nye mandige jordlugt er enormt smart..

Bitten rullede sig så i rådne blade fra poolen.. så var hun igen den sejeste..:roll:

 

Åh han skulle bare se hvad Stella fandt inde i buskaset nede i vores lokale lille park. Sikke lækker hun blev :engel:

 

Dolph vil altid mene at Stella lugter rigtig godt - jeg tror faktisk han er fan af Stella.. Stella Stardust!

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej han lugter overhovedet ikke... Til gengæld kiggede han uuuunderligt på mig med stooore øjne da jeg sniffede til ham :mrgreen:

 

Nej, der ér altså heller ikke noget at mærke på Stella. Thomas har også været med på en sniffer :mrgreen:

 

Konklusionen må være: alt-for-død mus er at foretrække fremfor diarré når hunden skal rulle sig :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...