Hop til indhold

Soko og musen


NannaSoko
 Share

Recommended Posts

Jeg har i en tidligere tråd blæret mig med at Soko kan trække en mus op. Her er beviset:

 

Burde måske have ventet med at fortælle min kæreste at han lugtede dårligt indtil jeg var færdig med at optage videoer :stupid:

Alternativt lære at lægge musik på ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha er helt flad af grin over kommentaren til kæresten... Han vil da elkse dig for at ligge videoen ud på nettet :sjov:!!!!

 

Soko er bare super dygtig :5up:.

 

Men han lugtede af helvede til...han er ex-ryger, der ryger til fester og han havde været til fest aftenen inden. Det er hans hånd/arm der optræder først i videoen, så han er pludselig så tæt på at jeg kunne lugte hans klamme ryger-lugt :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har i en tidligere tråd blæret mig med at Soko kan trække en mus op. Her er beviset:

 

Burde måske have ventet med at fortælle min kæreste at han lugtede dårligt indtil jeg var færdig med at optage videoer :stupid:

Alternativt lære at lægge musik på ;-)

 

Hoooov jeg tror da jeg "kender" jer:hmm: Har du ikke for et par år siden (tror jeg snart det må være, det var ihvertfald en sommeraften) været til rally-intro hos en collie-mand i Lille Skensved?

 

Og hvor er hun dygtig:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...