Hop til indhold

Tyson elsker sit rensdyrskind


sonja77
 Share

Recommended Posts

Skindet ligger ved siden af min seng. Han sover der om natten, og han ligger der, når jeg sidder ved min computer (den står i soveværelset).

 

Ja, mere er der sådan set ikke i den historie, jeg synes bare, at han ser så sød ud, at jeg måtte vise billederne til nogle. :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Han ser bare skæppe skøn ud, det lille luksus dyr !!! :-D

 

Tak. :-) Udover at skindet er blødt, tror jeg også, at han synes, at det dufter godt. Den første gang han var på besøg hos mig (da vi skulle se hinanden an), lå det henover en stol, og han lavede næsten ikke andet end at snuse til det og se salig ud. Så da han flyttede herhjem, syntes jeg, at han skulle have det til at ligge på. :-P

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen

Det er da en super hundeseng :5up:

 

Til lidt info omkring rensdyrskind, så er det begyndt at få sit comeback indenfor hestesporten som underlag (til under især de bomløse sadler) pga sin ekstremt gode trykfordelende egenskab, der er langt bedre end fx. lammeskind.

 

Trykker man på sådan et skind, bliver man virkelig overrasket over hvordan 'konsistensen' er - den er nærmest som gele på en lidt fastere måde :-D

 

Nu ved jeg ikke hvordan Tysons er garvet, men man kan få dem garvet så de er næsten 100% fældefri :-)

 

Jeg er sikker på at Tyson vil blive ved med at elske sin nye seng :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu ved jeg ikke hvordan Tysons er garvet, men man kan få dem garvet så de er næsten 100% fældefri :-)

 

Det er desværre ikke tilfældet med Tysons skind - det fælder ret meget, og han slæber hårene med rundt i huset. Men det lever jeg gerne med, når han nu er så glad for det. Søde hund... :engel:

 

Sikke en masse du ved om rensdyrskind, for øvrigt. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Nej hvor er det fint! Og super smuk hund, det har jeg vist aldrig fået sagt - men han har et sjældent kønt ansigt :-)

 

Hvor har du fået skindet fra? Jeg kunne godt tænke mig et flot skind - som hundene selvfølgelig gerne må ligge på ;-)

 

Jeg er godt klar over, at det ikke er mig du spørger - men de fældefri rensdyrskind kan man få ved www.naturhesten.dk

 

Var lige inde og kigge på siden og kan se, at de ikke er kommet på endnu - men ved henvendelse til dem kan man høre mere :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej hvor er det fint! Og super smuk hund, det har jeg vist aldrig fået sagt - men han har et sjældent kønt ansigt :-)

 

Tak skal du have - jeg kan slet heller ikke stå for hans dejlige lille ansigt. :lun:

 

Hvor har du fået skindet fra? Jeg kunne godt tænke mig et flot skind - som hundene selvfølgelig gerne må ligge på ;-)

 

Jeg har købt det i Ilva, men hvis du kan få fat i et af de fældefri skind, som Malene nævner, ville jeg gøre det, for mit fælder desværre en del...

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, og billigt! Eller, det kommer selvfølgelig an på, hvad den norske krone står i, men svarer den ikke nogenlunde til den danske?

 

Jo det har jeg tænkt - det er da ihvertfald ikke voldsomt meget udsving ift. den danske :-)

 

Jeg overvejer om det skal være en 1. eller 2. sortering.. Jeg ved de er hårde ved deres tæpper - ville også være dumt at give dem luksus til at tygge i ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo det har jeg tænkt - det er da ihvertfald ikke voldsomt meget udsving ift. den danske :-)

 

Jeg overvejer om det skal være en 1. eller 2. sortering.. Jeg ved de er hårde ved deres tæpper - ville også være dumt at give dem luksus til at tygge i ;-)

 

Hvis du køber et skind, må du tage et billede af de skønne vapser, mens de ligger på det, og lægge det herind! Jeg forestiller mig, at de vil se meeeget søde ud. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis du køber et skind, må du tage et billede af de skønne vapser, mens de ligger på det, og lægge det herind! Jeg forestiller mig, at de vil se meeeget søde ud. :lun:

 

Jeg frygter at Dolph boller det og pisser på det bagefter.. :oops::lol: That's my man - jeg kan blot håbe at Bitten ruller sig i det FØR Dolph ondulerer det (for hun vil HELT sikkert mene at l'eau de rådyr er den nye it-duft)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...