Hop til indhold

Udstillingsminder


Gæst Eyecatcher
 Share

Recommended Posts

  • Svar 77
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg husker også den udstilling, hvor jeg ikke selv skulle udstille .. så jeg var dels ikke mødt op i noget der lignede tøj der kunne gå an i ringen (tror det var samme udstilling, hvor løvelejerens kage, endte i et AG-telt) ... Men der var selvfølgelig for mange løver der skulle i ringen samtidig - så jeg blev smidt ind ... bedste han tror jeg det var - med en løve i en snor ...

 

Med solbriller på - og rygsæk på ... og kom ud af ringen med et cert :mrgreen:

 

Kan desværre ikke huske, hvem der fik det ... men jeg synes selv det var ret cool at gå i ringen med solbriller og rygsæk og hente et cert.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg husker også den udstilling, hvor jeg ikke selv skulle udstille .. så jeg var dels ikke mødt op i noget der lignede tøj der kunne gå an i ringen (tror det var samme udstilling, hvor løvelejerens kage, endte i et AG-telt) ... Men der var selvfølgelig for mange løver der skulle i ringen samtidig - så jeg blev smidt ind ... bedste han tror jeg det var - med en løve i en snor ...

 

Med solbriller på - og rygsæk på ... og kom ud af ringen med et cert :mrgreen:

 

Kan desværre ikke huske, hvem der fik det ... men jeg synes selv det var ret cool at gå i ringen med solbriller og rygsæk og hente et cert.

Simpelhen professionelt arbejde :mrgreen:

 

KAn du huske den første udstilling du var på med Bimsen? Jels! Og du var nærmest i panik..Moni (udstillingsansvarlig i KSS) stod og ventede på mig og sagde "Skynd dig ned tiil din hvapekøber..hun er nærmest i panik"

Link til indlæg
Del på andre sites

Eller da Bimsen og jeg gik mod Isabella og en af Jannis champ-tæver, for at blive bedste tæve ... Bimsen og jeg stod som 2'ere ... men jeg jublede afsindigt ... det var Bimsens 3. cert ;)

 

Dommen troede måske lidt, at jeg havde misforstået hans udmelding først :mrgreen:

Det var ikke hos ham der lod os bestemme hvilken hvalp der skulle vinde? Isabellas Amigo eller Sagapigens Anton.. Vi valgte Anton :klap:Ham kunne jeg godt lide..Vi må finde ham igen :mrgreen:
Link til indlæg
Del på andre sites

Simpelhen professionelt arbejde :mrgreen:

 

KAn du huske den første udstilling du var på med Bimsen? Jels! Og du var nærmest i panik..Moni (udstillingsansvarlig i KSS) stod og ventede på mig og sagde "Skynd dig ned tiil din hvapekøber..hun er nærmest i panik"

 

JA! eller nej - jeg havde jo faktisk fortrængt det xD ... men hvor sødt af Moni egentlig ...

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var ikke hos ham der lod os bestemme hvilken hvalp der skulle vinde? Isabellas Amigo eller Sagapigens Anton.. Vi valgte Anton :klap:Ham kunne jeg godt lide..Vi må finde ham igen :mrgreen:

 

Nej - det var da min yndlingsdommer der gjorde Bimsen til nordisk jr. vinder OG til dkch ^^

 

Ham den anden var i Grenå ... han dømte hunde ud fra, hvem der blev klappet højest af :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh.. Så har jeg lovet Jonathan skrive en historie han kan huske..

Vi var på 3 dages udstilling i Grenå..og havde Xander med..Xander hadede udendørs udstillinger.. ..

Dag 1. : Isabella gik med ham og han gad ikke bevæge sig..men fik dog e klucert :fornaermet:

Dag 2. : Nu går jeg sq selv med ham, tænkte jeg.. Det kan kun gå bedre... Nej! han gad ikk bevæge sig.. fik igen e klubcert.

Jonathan spurgte om han måtte gå med XAnder.. Tjoh hvorfor ikke..

 

Om aftenen var der fest med KSS incl dommerne.. Tiden går langsomt for en lille dreng til sådan noget, så Jonathan gik en tur udenfor Pludselig kommer han trækkende ind ved hånden med en (temmelig overrislet) dame man kan se har grædt.. Han får plantet hende på en stol..og hun giver ham et kys..

Så kommer han hen til os og jeg spørger hvem det var.. Det aner han ikke.. men hun stod ude på P-pladsen og græd.. Hun kunne ikke finde ind til festen og skulle tisse.. Han tog hende med hende til toilettet og ventede på hende og fik hende ind..

Hvordan de har snakket sammen aner jeg..Hun var fra et østland

 

Dag 3. : Jonathan gik i ringen med Xander. Han gad ikke bevæge sig ret meget, men dommeren (som I nok har gættet var damen fra om aftenen) gav ham klubcert og han blev BIR.. Garanteret hun kunne huske Jonathan havde reddet hende aftenen før

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej - det var da min yndlingsdommer der gjorde Bimsen til nordisk jr. vinder OG til dkch ^^

 

Ham den anden var i Grenå ... han dømte hunde ud fra, hvem der blev klappet højest af :mrgreen:

JA det med Grenå kan jeg huske.. Vi lå på dne der campingplads..Og spiste pizza sammen alle sammen om aftenen... Det var hygge!

 

Din yndlingsdommer :slem: Ham der spurgte os den første gang vi var i opdrætsklasse om vi ville præsentere hundene sådan der :mrgreen: Og han så gav os nogle tip

Link til indlæg
Del på andre sites

JA det med Grenå kan jeg huske.. Vi lå på dne der campingplads..Og spiste pizza sammen alle sammen om aftenen... Det var hygge!

 

Din yndlingsdommer :slem: Ham der spurgte os den første gang vi var i opdrætsklasse om vi ville præsentere hundene sådan der :mrgreen: Og han så gav os nogle tip

 

Jeg tror hans eksakte udmelding var:

"Er I nu helt sikre på, at det er sådan I vil vise dem?" Med slet skjult skepsis

 

... og det var vi så ikke ... og så fik vi at vide, hvad han ville kigge på ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

JA det med Grenå kan jeg huske.. Vi lå på dne der campingplads..Og spiste pizza sammen alle sammen om aftenen... Det var hygge!

 

Din yndlingsdommer :slem: Ham der spurgte os den første gang vi var i opdrætsklasse om vi ville præsentere hundene sådan der :mrgreen: Og han så gav os nogle tip

 

 

Haha - Bella sad på skødet af Rasmus og blev stopfodret med Pizza :mrgreen:

 

Mine hunde får ellers aldrig mad ved bordet ... kun når de er sammen med dig ...

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha - Bella sad på skødet af Rasmus og blev stopfodret med Pizza :mrgreen:

 

Mine hunde får ellers aldrig mad ved bordet ... kun når de er sammen med dig ...

MIG???? :shock::shock: De var Rasmus der fodrede hende.. Jeg deler sq ikke min pizza med nogen :mrgreen:

small lions var med.. Og Hannah havde ligget i nederste køje og var bange for at Annette og Henning gik gennem den øverste køje ned i hovedet på hende hahaha så hun sov ikke hele natten.. Stakkels HAnnah :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh.. Så har jeg lovet Jonathan skrive en historie han kan huske..

Vi var på 3 dages udstilling i Grenå..og havde Xander med..Xander hadede udendørs udstillinger.. ..

Dag 1. : Isabella gik med ham og han gad ikke bevæge sig..men fik dog e klucert :fornaermet:

Dag 2. : Nu går jeg sq selv med ham, tænkte jeg.. Det kan kun gå bedre... Nej! han gad ikk bevæge sig.. fik igen e klubcert.

Jonathan spurgte om han måtte gå med XAnder.. Tjoh hvorfor ikke..

 

Om aftenen var der fest med KSS incl dommerne.. Tiden går langsomt for en lille dreng til sådan noget, så Jonathan gik en tur udenfor Pludselig kommer han trækkende ind ved hånden med en (temmelig overrislet) dame man kan se har grædt.. Han får plantet hende på en stol..og hun giver ham et kys..

Så kommer han hen til os og jeg spørger hvem det var.. Det aner han ikke.. men hun stod ude på P-pladsen og græd.. Hun kunne ikke finde ind til festen og skulle tisse.. Han tog hende med hende til toilettet og ventede på hende og fik hende ind..

Hvordan de har snakket sammen aner jeg..Hun var fra et østland

 

Dag 3. : Jonathan gik i ringen med Xander. Han gad ikke bevæge sig ret meget, men dommeren (som I nok har gættet var damen fra om aftenen) gav ham klubcert og han blev BIR.. Garanteret hun kunne huske Jonathan havde reddet hende aftenen før

 

Jeg kommer lige med en indskudt kommentar.....

er det noget med at Xander er Luffes far :hmm::genert::hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hov, havde da helt glemt dengang miniputten var lille og ganske uopdragen. Hunden havde ellers allerede haft op til flere ture på udstillinger, og jeg trænede ivrigt udstillingsverdenens forskellige discipliner.

 

Så egentlig burde man syntes, at hun var godt rustet til en tur ud i verden med de store drenge. Især efter hun allerede havde været på verdensudstilling og hevet juniortitlen med hjem. Derfor sagde jeg jo vældigt ja til at tage på Show of Winners, da vi modtog invitationen.

 

Det tiltrækker jo en masse nysgerrige mennesker, der har mere end almindelig tid til at se hvad der foregår i ringen. Ikke som på de almindelige udstillinger, hvor man klargør hund, spiser kage og hyggesludrer.

 

Så derfor var der mange der havde udsyn fra første parket, da hunden syntes den havde løbet vel rigeligt velopdragent rundt i ringen og det nu var tid til sjov og ballade - og hoppede op og bed mig i ballen under løb. Op til flere gange.

 

En disciplin hun i øvrigt forfinede yderligere de følgende måneder. Men dog har lagt helt fra sig nu. Man kan derfor ikke forvente underholdning af den art i Næstved, skulle man have sat næsen op efter noget i den retning.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det vAr også en god udstilling med mange HF'ere :hjerte:

 

Ja, det var super hyggeligt. :hjerte: Hvornår er i på Sjælland her i foråret, så jeg igen kan komme forbi og nusse løver og spise jeres kage? :mrgreen:

 

Så derfor var der mange der havde udsyn fra første parket, da hunden syntes den havde løbet vel rigeligt velopdragent rundt i ringen og det nu var tid til sjov og ballade - og hoppede op og bed mig i ballen under løb. Op til flere gange.

 

:sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...