Hop til indhold

A navn


Gæst AnetteHBL
 Share

Recommended Posts

Gæst AnetteHBL

Ja som i kan se søger jeg et navn der skal begynde med A, og det skal jo passe til den sødseste lille tæve. Har i nogle forslag?:vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
Ekatarina har netop haft samme "problem" der kom rigtigt mange forslag, se denne tråd :-)

 

http://www.hunde-forum.dk/lost-snak/2247-navne-der-starter-pa.html

 

Den havde jeg også lige fundet :mrgreen:

http://www.hunde-forum.dk/lost-snak/2247-navne-der-starter-pa.html

 

 

Men du får også lige et par forslag :mrgreen:

 

Anina

 

Ayla

 

Aida

 

Ally

 

Asmina

 

:)

 

Tillykke ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst AnetteHBL

Ja hold da op med alle de navne. Jeg synes det virkelig er svært for det er jo et navn man skal "kalde" på og der er så mange der spørger til hvad hedder hunden ØH A... Det er ikke nemt med A synes jeg. Jeg har ikke fået hunden endnu, ja faktisk er den ikke født endnu :oops: Men vi er allerede forberedt;-) Det er opdrætteren der sagde at vi selv måtte vælge et navn med det skulle begynde med A da det er deres første kuld på hunden.

 

Det er en caviliere king charles. Så et nuttet navn. Jeg ved godt den ikke behøves at blive kaldt det navn der står på papiret, men det vil jeg gerne:cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter

Hvad med Abbey, fordi King Charles II, som elskede racen er begravet i Westminster Abbey?

 

Hans søn igen, Charles d. 2. , var helt vild med cavaliererne. Han fyldte hele slottet med dem. De var overalt, på gange, i sale og i gemakker, og de fik endda lov til at føde i hans seng og gøre sig rene, hvor de havde lyst , - og det lugtede derefter. Han gav også en generel tilladelse til, at alle hunde af denne race måtte færdes på offentlige steder, hvor hunde ellers var forment adgang. I statsrådet havde hans yndlingscavalier sin egen plads og sad der sammen med de øvrige statsråder . I det hele taget ville Charles hellere lege med sine hunde end være konge, og når der kom udsendinge for at tale med kongen, måtte de pænt vente til han havde leget færdig.

Der er vist ikke noget at sige til, at racen fik navn efter ham: King Charles spaniel.

 

:mrgreen: held og lykke med navnet. håber vi får hende at se herinde

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
:ae: Abbey Det er da det den skal hedde. En god historie. :5up: Men hvordan udtales det så? Abbi??

 

Ja, det udtales Abbi.

 

Men det kan være at hun slet ikke synes at det er hendes navn når den tid kommer...eller ligner en abbey...men jeg er glad for at du kan lide det og håber det passer til hende :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...