Hop til indhold

Jaahhh......så lykkedes det endelig!


Ragdoll
 Share

Recommended Posts

:oops: Ja, det er nok fordi han vist stadig er en stor hvalp/unghund på det billede jeg lige fik valgt.....men han er stadig lige så dejlig nu, som 3-årig.

 

Jeg skal nok spamme med billeder når han kommer hjem :hjerte:

 

Jeg skulle lige til at spørge til hvor høj han er, fordi jeg synes han så meget petit ud. Men blev enig med mig selv om, at det er fordi jeg er vant til Mille, der er en ordentlig basse af en whippet med godt 60 cm over ryggen. Men nu forstår jeg sammenhængen :-D

 

Billedspam, ja tak :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst crazywolf
Jeg giver dig helt ret. Og jeg kan godt lide at tænke, at det måske også var derfor at vi var så heldige at han landede hos os.

Altså, fordi vi har en mynde (greyhound) i forvejen, og derfor kender til myndernes lidt specielle sind :hjerte: De er bare så skønne, de mynder :lun:

ja mynder er skønne og så har de humor:klovn:

Glæder mig til til at se billeder af den skønne dreng.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi henter ham først på torsdag i næste uge. Det er skærtorsdag her i DK, så vi har påsken + lidt ekstra ferie bagefter til at få ham integreret.

 

Bonnie har ikke mødt ham endnu, men jeg forudser den helt store kærlighed.:lol:

 

Nå ja, hvis nu jeg kunne læse, så ville jeg jo vide det. :-D

 

Min søster har for øvrigt tre omplacerings-greyhounds, skønne skønne hunde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Han hedder Jar Jar Binx of Gronjien Golf (eller sådan noget i den retning:oops:)

 

Åh nej, man kan da ikke opkalde en hund efter Jar Jar Binks! Ok, måske en gravhund, men ikke en mynde, come on! Stakkels hund!

 

Det bliver spændende at se hvad Bonnie siger til den "lille", både lige her og nu, menogså i længden. En krydsning af whippet og greyhund kan da også være helt OK...

 

Forøvrigt har det Internationale Astronomiagentur og Nasa konstateret at Jordens bane omkring Solen ikke passer 100% med vores kalenderregnskab, så derfor har man vedtaget at indføre en antiskuddag, således at der på Onsdag d 20 April følger Fredag d 22 April. :drille:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst FrøkenWhipsy

Ej jeg ved godt jeg har skrevet det én gang allerede..men bliver simpelthen nød til endnu engang at påpege at han VIRKELIG er en flotte fyr :slem: !

Glæder mig til at se lidt flere billeder af ham - og ikke mindst hører om hvordan Bonnie tager imod ham. Måske hun lige skal vænne sig til at "dele" sin familie først :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh nej, man kan da ikke opkalde en hund efter Jar Jar Binks! Ok, måske en gravhund, men ikke en mynde, come on! Stakkels hund!

 

Det bliver spændende at se hvad Bonnie siger til den "lille", både lige her og nu, menogså i længden. En krydsning af whippet og greyhund kan da også være helt OK...

 

Forøvrigt har det Internationale Astronomiagentur og Nasa konstateret at Jordens bane omkring Solen ikke passer 100% med vores kalenderregnskab, så derfor har man vedtaget at indføre en antiskuddag, således at der på Onsdag d 20 April følger Fredag d 22 April. :drille:

 

En krydsning....:scared: arrrhhj, det var ikke lige det der var planen, vel :lol: Jeg sender Jerry på ferie hos dig, næste gang Bonnie kommer i løbetid! Så kan du lære at ikke at være så fræk....:mrgreen::engel:

 

Og det der med datoen...det er bare :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej jeg ved godt jeg har skrevet det én gang allerede..men bliver simpelthen nød til endnu engang at påpege at han VIRKELIG er en flotte fyr :slem: !

Glæder mig til at se lidt flere billeder af ham - og ikke mindst hører om hvordan Bonnie tager imod ham. Måske hun lige skal vænne sig til at "dele" sin familie først :genert:

 

Taaarrrk...:-D

 

Ja, det er muligt at Bonnie lige skal vænne síg til at der nu er 2 der skal nusses....meeen jeg tror det i længden bliver opvejet af, at man så til gengæld har en ven til at løbe stærkt sammen med..:klap:

 

Hans nuværende familie siger dog, at hvis det ikke går, så tager de ham gerne tilbage. For det er vigtigere for dem at han får et godt hjem, end hurtigt at "komme af med ham".

Men altså.....jeg håber virkelig ikke at det bliver aktuelt.:x:

Link til indlæg
Del på andre sites

Forventer snarlig irl præsentation :mrgreen::mrgreen::mrgreen::hjerte:

 

Er mega spændt på hvor stor han er sådan i forhold til Tilde :hmm:

 

Du styrer helt selv hvornår du får ham at se.......du melder bare en dato ud til det fødselsdagstræf, så kommer vi...:engel:

 

Og han er nok en aaanelse større end Tilde. Men ikke ligeså stor som Bonnie self. Og mindst ligeså hurtig, hvis ikke hurtigere. Så det er ikke sikkert at han er god nok til den lille fornærmede..:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du styrer helt selv hvornår du får ham at se.......du melder bare en dato ud til det fødselsdagstræf, så kommer vi...:engel:

 

Og han er nok en aaanelse større end Tilde. Men ikke ligeså stor som Bonnie self. Og mindst ligeså hurtig, hvis ikke hurtigere. Så det er ikke sikkert at han er god nok til den lille fornærmede..:lol:

 

:hmm: jamen du ved det er sååå svært med alle de datoer man godt kan :mrgreen:

 

Hvis han holder afstand til Tilde, og måske gider lunte med hende, kan det være han går an :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...