Hop til indhold

Jaahhh......så lykkedes det endelig!


Ragdoll
 Share

Recommended Posts

:klap2: Så er det endelig lykkedes.:klap:

 

Prøv lige at se ham :hjerte: Er han ikke bare aaaaaalt for lækker...:hjerte:

 

Han hedder Jerry, er en 3 år gammel whippet, og han flytter ind skærtorsdag....jeg kan bare slet, slet ikke vente..:banan: :banan: :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nøjda, det er da en lækker lille hund. Til lykke!

Hvor har du måttet hen i verden for at få fat på ham?

 

Vil du bytte ham mod Happy?:drille:

 

Altså.......hmmmm.....jeg tror......ok, nej det vil jeg ikke. :mrgreen: Når nu formålet var at finde en mindre hund.:lol:

 

Jeg "fandt" ham på greyhound racing adoptionssiden....som jeg har haft på refresh de sidste gud ved hvor mange uger. :engel: Og rykkede i absolut samme sekund annoncen kom på.

Alligevel var der faktisk nogen der var hurtigere end mig:shock: Men vi blev heldigvis valgt.

 

Han bor indtil på torsdag i Roskilde. Han stammer oprindeligt fra Holland, men har været forsøgt brugt til væddeløb herhjemme. Jeg siger forsøgt, fordi selvom han er hurtig, så løber han ikke rent, og derfor søgte han et nyt hjem.

 

Sådan som nuværende ejer beskriver ham, lyder ham som en mindre udgave af Bonnie....altså temmelig lalleglad og ret udadvendt. Og temmelig kælen. Så vi glæder os simplethen for vildt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nøøøj han er lækker ! Hvor er han fra ? Og tillykke !!!:lun:

 

Han er fra Holland, fra en løbslinieopdrætter.

Han hedder Jar Jar Binx of Gronjien Golf (eller sådan noget i den retning:oops:)

 

Han har dog faktisk opnået en excellent på en udstilling herhjemme, så det er vist ikke kun mig der sys han er toplækker..:vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad betyder det at han ikke løb rent?

 

Hilsen meget uvidende Trei :mrgreen:

 

Det er ikke så længe siden jeg heller ikke selv vidste det..:engel:

Men det betyder at hunden istedet for at løbe målrettet efter "byttet", udviser interesse i at løbe hen til de andre hunde. Altså, hunden holder ikke sin bane, og det kan være farligt for alle involverede hunde hvis der sker et styrt i høj fart.

 

Håber det gav mening?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst crazywolf

Jeg må alså lige give et kæmpe til tillykke med Jerry. Jeg så ham på hjemmesiden Ods... og idag så jeg godt han var væk fra siden:-D. Dejligt.

Ønsker jer almulig held & lykke.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg må alså lige give et kæmpe til tillykke med Jerry. Jeg så ham på hjemmesiden Ods... og idag så jeg godt han var væk fra siden:-D. Dejligt.

Ønsker jer almulig held & lykke.

 

Tusind tak. Ja, det gik stærkt. :-D Der er - har jeg fundet ud af de sidste 3-4 mdr. ikke ret mange whippets til omplacering generelt. Og det er selvfølgelig dejligt for racen og de individuelle hunde.

Link til indlæg
Del på andre sites

:klap2: Så er det endelig lykkedes.:klap:

 

Prøv lige at se ham :hjerte: Er han ikke bare aaaaaalt for lækker...:hjerte:

 

Han hedder Jerry, er en 3 år gammel whippet, og han flytter ind skærtorsdag....jeg kan bare slet, slet ikke vente..:banan: :banan: :banan:

 

Han er smuk! :blink: Glæder mig til flere billeder af det nye familiemedlem :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Stort tillykke :klap:

 

Hvor er han bare lækker - Han ligner slet ikke en hund på 3 år, men har stadig en hvalpet charme på billedet. Nøj hvor er han bare skøn, altså :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst crazywolf
Tusind tak. Ja, det gik stærkt. :-D Der er - har jeg fundet ud af de sidste 3-4 mdr. ikke ret mange whippets til omplacering generelt. Og det er selvfølgelig dejligt for racen og de individuelle hunde.

Ja heldigvis er der ikke så mange mynder til omplacering. Jeg har salukis og de er ikke specielt gode til at få en ny familie, med mindre det er til mynde folk der kender deres sind. Jeg kender en der mistede en saluki og hun hentede en Galgo hjem fordi hendes saluki der var tilbage var helt nede i kulkælderen og der var ingen danske mynder der manglede et hjem på det tidspunkt. Mit hjerte bløder for alle hunde. men mynden har nok taget mit :hjerte: helt:genert:.

Det gjor mig virkelig glad at se ham her, for tænkte faktisk lidt på hvor han var kommet hend i verden. han ser så fin ud.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja heldigvis er der ikke så mange mynder til omplacering. Jeg har salukis og de er ikke specielt gode til at få en ny familie, med mindre det er til mynde folk der kender deres sind. Jeg kender en der mistede en saluki og hun hentede en Galgo hjem fordi hendes saluki der var tilbage var helt nede i kulkælderen og der var ingen danske mynder der manglede et hjem på det tidspunkt. Mit hjerte bløder for alle hunde. men mynden har nok taget mit :hjerte: helt:genert:.

Det gjor mig virkelig glad at se ham her, for tænkte faktisk lidt på hvor han var kommet hend i verden. han ser så fin ud.

 

Jeg giver dig helt ret. Og jeg kan godt lide at tænke, at det måske også var derfor at vi var så heldige at han landede hos os.

Altså, fordi vi har en mynde (greyhound) i forvejen, og derfor kender til myndernes lidt specielle sind :hjerte: De er bare så skønne, de mynder :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Stort tillykke :klap:

 

Hvor er han bare lækker - Han ligner slet ikke en hund på 3 år, men har stadig en hvalpet charme på billedet. Nøj hvor er han bare skøn, altså :lun:

 

:oops: Ja, det er nok fordi han vist stadig er en stor hvalp/unghund på det billede jeg lige fik valgt.....men han er stadig lige så dejlig nu, som 3-årig.

 

Jeg skal nok spamme med billeder når han kommer hjem :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...