Hop til indhold

Så var vi ud og se på hvalpe igår...


Franziska
 Share

Recommended Posts

Jaaa... så var vi ud og se på hvalpe igår,

Ved ikke om der nogen der kan huske min første tråd (er husky en god førstegangs hund).

Mange rådet os til at få en dejlig Samojede.. Nu er det hverken blevet til Husky eller Samojede, men der imod en Alaskan Malamut :lun:

Og ja det kommer til at krave en del arbejde fra vores side, men det virker som om den bare passer bedst ind hos os... Og opdrætteren er meget søde og bor i samme by som os, så vi kan virkelig følge godt med og har nogen der kan besvare alle vores spørgsmål.. :klap:

 

Min kære mand var lidt tilbageholdende igår - men han har jo aldrig haft hund før og bliver derfor lidt usikkert... (håber at det bliver bedre)

 

Vi har ikke valgt en bestemt hvalp endnu, har dog helt klart en favorit :hjerte:

 

Så nu krydser jeg finger for det hele går godt og at vi om lidt over 4 uger får en dejlig hundevaps hjem.. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

det er en lille tæve :hjerte: og hende jeg tror vi skal have (opdrætterne virkede også som om de synes hun passede perfekt til os) var bare så dejlig.. Fik hende op på armen, hvorefter hun kravlede helt op til halsen med snuden og så ellers faldt i sov i løbet af ingen tid...

Og ned ville hun i hvert faldt ikke igen.. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...