Hop til indhold

Træf i midtjylland!


Gæst Sitto
 Share

Recommended Posts

ehhh kom lige i tanke om: nogen med bil omkring holstebro-omegnen (eller evt. nær en togstation der kan have en ekstra med? :genert:

 

Ja mon ikke det kan lade sig gøre...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tænker enten Hampen Sø, Isenbjerg eller Skelhøje. Det er vidst lige de steder jeg kender i hvert fald, har i andre gode idéer i midtjylland, må i meget gerne komme med dem også :blink:

 

Altså hvor er det der Skelhøje? For jeg tænker den lille by mine forældre bor i og der har jeg ikke bemærket noget hundeskov e.l.? :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Aha :lol: Jamen så aner jeg ikke hvad det er :lol:

Det er både en almindelig skov, hvor der så også er en indhegnet hundeskov ved siden af - så var der jo mulighed for gåtur i snor, og efterfølgende leg i hundeskov for dem som ønsker dét. :5up: Men sådan er det også ved Hampen Sø - rigtig fin gåtur rundt om søen, og så kommer man næsten til slut til en hundeskov - faktisk een som er inddelt til store hunde og een til små hunde og hvalpe.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er både en almindelig skov, hvor der så også er en indhegnet hundeskov ved siden af - så var der jo mulighed for gåtur i snor, og efterfølgende leg i hundeskov for dem som ønsker dét. :5up: Men sådan er det også ved Hampen Sø - rigtig fin gåtur rundt om søen, og så kommer man næsten til slut til en hundeskov - faktisk een som er inddelt til store hunde og een til små hunde og hvalpe.

 

Uh.. Det lyder bare så hyggeligt, så jeg får også helt lyst til at komme med:-D -Altså hvis det passer med arbejde til den tid.

 

Det kan være, at vi kan samle en løveflok nord fra og kigge forbi:vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
Uh.. Det lyder bare så hyggeligt, så jeg får også helt lyst til at komme med:-D -Altså hvis det passer med arbejde til den tid.

 

Det kan være, at vi kan samle en løveflok nord fra og kigge forbi:vinken:

 

Jajaja! Gør det!!!:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Uh.. Det lyder bare så hyggeligt, så jeg får også helt lyst til at komme med:-D -Altså hvis det passer med arbejde til den tid.

 

Det kan være, at vi kan samle en løveflok nord fra og kigge forbi:vinken:

Det kunne være så hyggeligt, gør endelig det! :banan: :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
Hehe:mrgreen:

Hvis det kan passe kommer jeg med de to dumme og jeg kan sikkert lokke janni og co med, hvis der ikke er en udstilling på samme tid..

Så vi ser på det:-D

 

glæder mig da også til at se Dexter og dig :mrgreen: Synes det var hyggeligt da vi sad og snakkede ved store ring :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Gæst Miss_menelli

De første 2 weekender i Juli er vi i hvertfald også optaget med flytning og renovering.

 

Men giver da kolde øl til dem der kigger forbi med arbejdstøj på :mrgreen:

 

Med lidt held kan jeg snige mig væk en time eller to, hvis i får sat en dato og et tidspunkt... men vil ikke love noget før dagen før. :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...