Hop til indhold

Træf i midtjylland!


Gæst Sitto
 Share

Recommended Posts

Er der stemning for at få arrangeret et træf i midtjylland en søndag i starten af maj måned? :blink: 1. eller 8. maj måske..

 

Evt i Skelhøje skoven v/Ikast, der er mulighed for gåtur i den almindelige skov og ved siden af ligger der også en hundeskov, så dem der gerne vil, har mulighed for at slippe hundene og lade dem lege. :5up: Og ellers evt. Hampen sø, gik turen sidste weekend - rigtig fin tur rundt om søen og også med dertilhørende hundeskov, endda delt op i almindelig hundeskov samt een for små hunde og hvalpe, hvis man har små hunde som ikke bryder sig om de store. Det er bare lidt mere besværligt at komme derud, når jeg ikke har kørekort endnu, men hvis nogen vil være behjælpelige med et lift, så er det ligegyldigt for mig hvor det er henne. :-D

 

Er det noget der er stemning for og hvor er der mest stemning for det henne? Og har i andre gode bud i midtjylland (sådan omkring Ikast området) så kom gerne med dem. ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Skal vi så sige den 1. maj, så må vi se om flere melder sig på banen udover jeg selv, Stinnemus og Miss Menelli? :blink:

 

Så må vi arrangere et træf en anden gang, så I andre også kan komme med - men vi går jo sommeren i møde, så der burde være rig mulighed for at få arrangeret et lidt større sommertræf :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MorTilKatja

Hvis der er nogen der kører forbi Fredericia, og har et ledig sæde, vil jeg gerne med op og møde jer, og lege med hunde :oops:

 

Jeg kan både d. 1. og den 8. maj

 

Hvis det bliver flyttet, så kan jeg ikke lørdage, for der kommer min datter herhjem i 2 timer, og jeg kan ikke den 15. maj, der skal min søster konfirmeres

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
Skal vi rykke træffet til engang i juni, er der mere stemning for det? Så flere af de som gerne vil deltage, kan deltage. :blink:

 

For min skyld kan vi godt rykke det - eller holde to træf :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

For min skyld kan vi godt rykke det - eller holde to træf :blink:

Nu må Miss Menelli lige komme på banen, men går ud fra at hun nok ikke vil deltage i noget på søndag når Kaia er halt? :???: Så jeg synes vi rykker træffet til en søndag i juni.

 

Hvilken søndag i juni passer de forskellige herinde bedst?

Så må vi se hvad der er mest stemning for! :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Nu må Miss Menelli lige komme på banen, men går ud fra at hun nok ikke vil deltage i noget på søndag når Kaia er halt? :???: Så jeg synes vi rykker træffet til en søndag i juni.

 

Hvilken søndag i juni passer de forskellige herinde bedst?

Så må vi se hvad der er mest stemning for! :blink:

 

Hehe... Nej, Kaia skal have mindst 14 dage inden hun skal noget som helst :roll:

 

Den eneste dag jeg IKKE kan i juni er den 18 - Alle andre dage i weekenden er vi ledige (halleluja for hverdagstræning :klap:)

 

Så vi er rimelig flexible!!

Link til indlæg
Del på andre sites

D.12 og d.26 juni passer her :-D

 

:5up:

 

Hehe... Nej, Kaia skal have mindst 14 dage inden hun skal noget som helst :roll:

 

Den eneste dag jeg IKKE kan i juni er den 18 - Alle andre dage i weekenden er vi ledige (halleluja for hverdagstræning :klap:)

 

Så vi er rimelig flexible!!

Nej tænkte nok at hun skal have ro :ae:

Så er "træffet" på søndag altså aflyst - vi afventer lige og ser hvilke datoer folk bakker op om, men indtil videre kan du jo så også være med på evt enten den 12. eller 26. juni som CS-Dumle :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis det skal være om søndagen så er det bedst over middag for mig ihvertfald. men kan nemt de to datoer (12 og 26 juni).

Hvor skal træffet være henne??

Jeg tænker enten Hampen Sø, Isenbjerg eller Skelhøje. Det er vidst lige de steder jeg kender i hvert fald, har i andre gode idéer i midtjylland, må i meget gerne komme med dem også :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tænker enten Hampen Sø, Isenbjerg eller Skelhøje. Det er vidst lige de steder jeg kender i hvert fald, har i andre gode idéer i midtjylland, må i meget gerne komme med dem også :blink:

 

Kender ingen af dem og ved ikke hvor det er henne ad...

Men man kan vel få en adresse og så kan det jo findes..

Link til indlæg
Del på andre sites

Kender ingen af dem og ved ikke hvor det er henne ad...

Men man kan vel få en adresse og så kan det jo findes..

Når vi får styr på dato og sådan, så skal jeg nok smide et indlæg herind med dato, mødested med adresse og mødetidspunkt :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
Jeg tænker enten Hampen Sø, Isenbjerg eller Skelhøje. Det er vidst lige de steder jeg kender i hvert fald, har i andre gode idéer i midtjylland, må i meget gerne komme med dem også :blink:

 

ehhh kom lige i tanke om: nogen med bil omkring holstebro-omegnen (eller evt. nær en togstation der kan have en ekstra med? :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...