Stjernetosse Skrevet April 18, 2011 Rapporter Share Skrevet April 18, 2011 Kæresten fik ved en fejl taget dyrehals op i går... Det får vi ikke brugt til noget, men må jeg dele den og give det til hundene? Jeg er jo ikke inde i det dersens BARF... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret April 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 18, 2011 Nå... Nu har de fået den Så må vi se om det går... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret April 18, 2011 Rapporter Share Besvaret April 18, 2011 Jeg kan ikke forestille mig andet, end at de ville synes det var en fest Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret April 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 18, 2011 Jeg kan ikke forestille mig andet, end at de ville synes det var en fest Tøserne synes det var helt fantastisk... Oscar nippede lidt i kødet og lod resten ligge - til Willa's store fornøjelse... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret April 18, 2011 Rapporter Share Besvaret April 18, 2011 Tøserne synes det var helt fantastisk... Oscar nippede lidt i kødet og lod resten ligge - til Willa's store fornøjelse... Karla sympatiserer med Oscar :ae: hun synes også at råt er viiiildt overvurderet! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sille12 Besvaret April 18, 2011 Rapporter Share Besvaret April 18, 2011 Hej, Mine får kylling og kalkun halse, så det behøver du ikke tænke på. V.H. Sille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret April 18, 2011 Rapporter Share Besvaret April 18, 2011 Dejligt tøserne synes det var et hit :5up:. Jeg er sikker på det ikke gør nogen skade . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts