Gæst Chocolate Labrador Skrevet April 18, 2011 Rapporter Share Skrevet April 18, 2011 Kan man sige noget generelt om sundheden jagthunde racerne imellem? Kort og godt hvilken førerorienteret jagt (eller brugshund) ville i vælge hvis sundhedsb rillerne skal på?? Kh LT Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chocolate Labrador Besvaret April 18, 2011 Rapporter Share Besvaret April 18, 2011 Sorry alle - skal vist have lidt mere styr på min ordbog. Det er jagt hundes sundhed jeg mente Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret April 19, 2011 Rapporter Share Besvaret April 19, 2011 Hihi.. Overskriften gav bare slet ikke nogen mening . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret April 19, 2011 Rapporter Share Besvaret April 19, 2011 Umiddelbart tror jeg det for mit vedkommende først og fremmest vil komme an på hvad jeg skulle bruge hunden til. Og så ville jeg efterfølgende kigge på sundhed. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret April 19, 2011 Rapporter Share Besvaret April 19, 2011 Jeg ville til enhver tid vælge kleiner münsterländeren, der er ikke de store problemer i racen ( ud over at der bliver brugt for mange, tyske "hårde" hunde i den danske avl ), men ellers er det en sund race, og meget let at arbejde med, de andre jagthunderacer jeg selv har, og dem jeg kender til, har alle sammen deres skavanker at slås med, nogle mere alvorlige end andre, men sige sig helt fri for sygdomme, i større eller mindre grad, er der jo desværre ingen racer der kan. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts