Hop til indhold

Lexus og pædagogen?


Dogue1
 Share

Recommended Posts

Vi har et hjem for retarderede unge lige overfor os..De hilser altid og vi snakker også med pædagogerne. De har så fået en ny, medarbejder et kæmpe brød af en mand skaldet med tusser...Utrolig rar person....

 

I går kommer han og en af de kvindlige gogger så og spørger om startkabler,

Jeg ruller ud til skuret og finder kablerne, manden står og kikker lidt på Lexus som står og glor i haven... Så spørger han om hunden er bister eller bidsk? Jeg kan kun sige næææ ikke når Lene og jeg er her. Jeg kan af gode grunde ikke sige hvordan han er når han er alene.

Goggen kikker lidt underligt på mig og siger øøøhh.. Nååå ok. Må jeg hilse på Lexus. Ja selvfølgelig må han det. Det gik selvfølgelig fint.

Han siger så til mig at han havde været over for at hilse på Lexus for nogle dage siden men havde ret hurtigt trukket hånden til sig :lol::lol::lol:

Jeg bliver liidt overrasket over at nogen kan finde på at stikke hænderne ind til en fremmet hund hvor der er et stort gult advarselsskilt på hegnet:shock:

Han griner lidt og siger, Bare rolig Lexus valgte jo at lade mig beholde min hånd og arm. Han lovede ikke at stikke arme eller ben ind til lexus igen medmindre han kan se en af os:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej,

Det var da godt at han ikke tog en bid af ham:blink:, men nogle mennesker tænker sig ikke helt om - min nabomand har heller ikke helt fattet det og hænger gladeligt ind over hækken til trods for at specielt den mindste er meget afvisende(har prøvet at forklare ham det-laaang historie).

V.H. Sille

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det havde jeg nu heller ikke turdet:-D

Pjat Jeanette, du ville ikke ku' la' være:lol::blink: Ej- Jeg skulle heller ikke nyde noget:blink:

Hej,

Det var da godt at han ikke tog en bid af ham:blink:, men nogle mennesker tænker sig ikke helt om - min nabomand har heller ikke helt fattet det og hænger gladeligt ind over hækken til trods for at specielt den mindste er meget afvisende(har prøvet at forklare ham det-laaang historie).

V.H. Sille

Det kan være jeg skal sende et af lexus' knuste okseben til dig, så kunne du sige til at. "Det kunne være din arm så sådan ud næste gang:drille:"

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...