Hop til indhold

Mystisk reaktion


Tine1
 Share

Recommended Posts

Jeg havde en lidt spøjs oplevelse med Otto i dag. Han er normalt det mest tillidsfulde og hyggelige lille væsen, der elsker alle mennesker og dyr... men så i dag..

 

Jeg skulle til påskefrokost i min mors hus, som han jo kender rigtig godt - problemet denne gang var bare, at min mor ikke var hjemme (vi var bare frække nok til at låne hendes have i det gode vejr). Otto pisker ind af døren som han plejer for at kaste sig i min mors arme - men hun var jo væk..!!! I stedet for hende stod der 3 enorme fremmede mænd i hendes køkken..!!!

 

Otto blev tydeligvis meget forskrækket over det uventede - og for første gang nogensinde oplever jeg ham vagtsom og meget beskyttende overfor huset dem i selskabet som han kendte. Der gik en times tid med gøen og halen mellem benene, før kloge Tine:stupid: tænkte, at de farlige mennesker skulle udstyrres med lidt godbidder... og inden længe faldt han ned og endte da også med at falde i søvn på deres fødder...

 

- men UNDERLIGT at opleve en så fremmed reaktion hos sit lille kæledyr, som man føler man kender så godt. :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er da en god historie om en super klog hund :banan: :klap:

 

Og hvor kan jeg forestille mig en skuffelse for ham, her troede han der skulle nusses af mormor og så står der 3 hærdebrede mænd i stedet :shock:

 

Vi havde også en spøjs adfærd hos Jessie, da vi kom hjem fra ferie, undskyld jeg lige spammer dit indlæg :oops: Jessie kom i løbetid dagen før vi skulle afsted og underligt nok gjorde Mille dagen efter (Mille var ikke med på ferien).

 

Da vi kommer hjem var Jessie og Mille ikke lige de bedste venner de første 2 dage :???: Hvergang Mille nærmede sig Jessie, krøb hun langs væggen og med halen mellem benene og virkede bange for Mille, som også var/er lidt efter hende, men ved så ikke, om det er fordi de begge er i løbetid (konkurrence mellem tæver) eller om hun bare ikke vidste, hvem Mille var pga. af en anden lugt :vedikke:

 

Men underligt at se, eftersom de altid har været pot og pande :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...