Hop til indhold

Min hvalp er blevet født!


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

  • Svar 345
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg havde egentlig tænkt at vi skulle have hundebesøg ret tidligt, så Motor med det samme lærte at det var helt ok at der var andre hunde som også legede med Voodoo. Men så siger opdrætter, at han nok helt naturligt vil passe på hvalpen i starten fordi den er så lille, og det vil gå over af sig selv når den er ældre - i hvert fald hendes erfaring.

 

Så hun siger faktisk, at vi skal lade dem være de 2 mens han er helt lille, altså ikke at Voodoo ikke må se andre, og ikke at de ikke kommer til at møde andre på gåture, men nu ved jeg ikke helt, vil jo nødigt presse Motor i de situationer, og slet ikke hvis han egentlig bare reagerer helt naturligt?

 

Det har hele vejen igennem lydt som om din opdrætter er meget erfaren, så jeg ville nok lytte til hende, men også ligesom tage det som det kommer. Du kender jo Motor bedst, så du kan nok bedst bedømme hvordan han vil reagere.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Det har hele vejen igennem lydt som om din opdrætter er meget erfaren, så jeg ville nok lytte til hende, men også ligesom tage det som det kommer. Du kender jo Motor bedst, så du kan nok bedst bedømme hvordan han vil reagere.

 

Du har nok ret, det giver nok sig selv når han er her (måske synes jeg bare det er en lille smule uhyggeligt for nu er det altså snart!) :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Nu er der kun et 1-cifret antal dage tilbage :ivrig:

 

Har været oppe i containeren og hente alle Motors gamle hvalpeting - bidereb, hvalpekong, bide frisbee, børster, den der runde mærkelige plastikting som Motor altid brændte HELT sammen over :mrgreen:

 

Motor syntes det var vældigt spændende at se alle de ting igen :lun: Altså, han bliver SÅ glad når han en skønne dag opdager at den vaps altså bliver ved os, forevigt. Jeg glæder mig!!

 

Og vi kigger jo lidt på et hus, vi skal ud og se det i morgen, det har indlagt hundesoppebassin i haven! Tror det oprindeligt har været til guldfisk, ikke så stort, men nu er det jo heller ikke ligefrem svømmehunde jeg har..

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu er der kun et 1-cifret antal dage tilbage :ivrig:

 

Har været oppe i containeren og hente alle Motors gamle hvalpeting - bidereb, hvalpekong, bide frisbee, børster, den der runde mærkelige plastikting som Motor altid brændte HELT sammen over :mrgreen:

 

Motor syntes det var vældigt spændende at se alle de ting igen :lun: Altså, han bliver SÅ glad når han en skønne dag opdager at den vaps altså bliver ved os, forevigt. Jeg glæder mig!!

 

Og vi kigger jo lidt på et hus, vi skal ud og se det i morgen, det har indlagt hundesoppebassin i haven! Tror det oprindeligt har været til guldfisk, ikke så stort, men nu er det jo heller ikke ligefrem svømmehunde jeg har..

 

Vil lejer os gerne ind på det basin! Jeg har aldrig mødt så vandglad en hund, som Audrey.

 

Uuuuh altså hvor er det snart du får den lille tot hjem :banan:

 

Han er bare for dejlig at se på :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
buddha hvad mener du egentlig med at den overlever kun på udseendet de første to år- er samojeden så anstrengende indtil den modnes ?

 

Ham voodoo er en cutieoie:mrgreen:

 

Mest bare gas - men Motor da har alligevel testet min tålmodighed en deeel gange, synes jeg nu nok. Så var der tæver, så var der hanhunde, så var der koncentrationsevnen, så var der larmen og strejfen.. Men han er jo 10 gange så sød som han er irriterende!

 

Ej hvor er han skøn...!!!

 

Hvor kigger I hus...? Stadig christiania? Lyder i hvert fald spændende... Og så med pool... Totaaalt højsociale forkælede vovser:mrgreen:

Nej der flyttede vi fra for et år siden :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

På disse billeder er Voodoo 6 uger - men i dag er han jo faktisk 7 og om præcis en uge flytter han hjem :lun:

 

attachment.php?attachmentid=45000&stc=1&d=1308063014

Stadig Voodoo med gråblåt bånd

attachment.php?attachmentid=45001&stc=1&d=1308063014

 

attachment.php?attachmentid=45002&stc=1&d=1308063014

 

attachment.php?attachmentid=45003&stc=1&d=1308063014

 

 

Far synes vist stadig at de er lidt for små til at han helt kan overskue dem. Så han sidder efter sigende mest på den her side af hegnet, selvom han jo bare kan gå over

attachment.php?attachmentid=45004&stc=1&d=1308063014

 

Voodoo og makker i røven på far, de synes han er SÅ spændende - det er perfekt, Motor elsker at være den der viser vejen, han skal nok blive lykkelig for en lillebitte prut der bare gør alt hvad han gør

attachment.php?attachmentid=45005&stc=1&d=1308063014

 

Bare en vildt sød stak sovende vapser :hjerte:

attachment.php?attachmentid=45007&stc=1&d=1308063014

 

attachment.php?attachmentid=45008&stc=1&d=1308063416

dsc_0348_152731020.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Nu var hun jo også lidt ældre da du fik hende, så hun kunne rumme lidt mere, otte ugers hvalpe sover jo hvert andet kvarter, så jeg skal bare max stene den første uge!

 

..og til køretimer. Og kigge på hus.

Link til indlæg
Del på andre sites

På disse billeder er Voodoo 6 uger - men i dag er han jo faktisk 7 og om præcis en uge flytter han hjem :lun:

 

attachment.php?attachmentid=45000&stc=1&d=1308063014

Stadig Voodoo med gråblåt bånd

attachment.php?attachmentid=45001&stc=1&d=1308063014

 

attachment.php?attachmentid=45002&stc=1&d=1308063014

 

attachment.php?attachmentid=45003&stc=1&d=1308063014

 

 

Far synes vist stadig at de er lidt for små til at han helt kan overskue dem. Så han sidder efter sigende mest på den her side af hegnet, selvom han jo bare kan gå over

attachment.php?attachmentid=45004&stc=1&d=1308063014

 

Voodoo og makker i røven på far, de synes han er SÅ spændende - det er perfekt, Motor elsker at være den der viser vejen, han skal nok blive lykkelig for en lillebitte prut der bare gør alt hvad han gør

attachment.php?attachmentid=45005&stc=1&d=1308063014

 

Bare en vildt sød stak sovende vapser :hjerte:

attachment.php?attachmentid=45007&stc=1&d=1308063014

 

attachment.php?attachmentid=45008&stc=1&d=1308063416

 

Yndigste, yndigste små pus. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Egentlig synes jeg du burde have hele flokken- når de ligger der side om side- det er da næsten synd at skille dem ad..........:slem:

 

Se på fordelen, når de er store- så kommer der fart på vognen:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Egentlig synes jeg du burde have hele flokken- når de ligger der side om side- det er da næsten synd at skille dem ad..........:slem:

 

Se på fordelen, når de er store- så kommer der fart på vognen:klap:

 

:lun: Ja ikke?? Spurgte Anders tidligere om jeg så måtte få en hund mere næste torsdag, han virkede ikke specielt positivt indstillet :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...