Hop til indhold

Min hvalp er blevet født!


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Gæst Buddha
Denne har du nok ikke hørt før :slem: men "Nøøøj for nogle små isbjørne-bamser" :lun:

 

Haha nej aldrig! Eller, det er dog flere uger siden faktisk :hmm: Børn råber mere "årh se, en ULV" for tiden?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 345
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

[ATTACH]43427[/ATTACH][ATTACH]43428[/ATTACH][ATTACH]43429[/ATTACH][ATTACH]43430[/ATTACH]

 

Hold oooooop jeg glæder mig! Og jeg får ham lige et par dage før jeg troede, jeg havde selvfølgelig regnet forkert :mrgreen: Jeg tænkte 25. juni, men der er han 9 uger - flotflot.

 

Har skrevet til opdrætter om jeg kan komme på visit den 28. :lun: Far-hunden bor tæt på og hun ville meget gerne mødes også, ihh så spændende!

 

Lidt ligesom med royale fødsler... de bliver vist også altid sat lidt længere ud i fremtiden for at "forkorte" ventetiden lidt... :mrgreen:

 

De ser godt nok lækre ud...:lun::lun: Nu har jeg ikke læst hele tråden - men har I valgt hvalp?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Missing
En ulv :confused:

Jamen selvfølgelig. En ulv der har fundet brintoverilte-flasken :cool:

 

Men dejlige det er de godt nok :hjerte:

 

Sådan som Motor tit ser ud, så er det vist ikke en ulv, der har leget med brintoverilten :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Lidt ligesom med royale fødsler... de bliver vist også altid sat lidt længere ud i fremtiden for at "forkorte" ventetiden lidt... :mrgreen:

 

De ser godt nok lækre ud...:lun::lun: Nu har jeg ikke læst hele tråden - men har I valgt hvalp?

 

Nej de er jo kun sølle 2-3 uger nu. Men juhuuu, den 28. passede opdrætteren godt og jeg måtte ligefrem meget gerne overnatte, og så skrev hun, at hun plejede at uddele hvalpene, men vi måtte meget gerne sige hvilket sind/type vi sådan "ønskede" os. Det er rigtig godt, det er jeg glad for :-D

 

Så jeg ønsker mig den med bedst humor :mrgreen:

 

En ulv :confused:

Jamen selvfølgelig. En ulv der har fundet brintoverilte-flasken :cool:

 

Men dejlige det er de godt nok :hjerte:

 

Hvid ulv, Laila altså :blink: Men seriøst, nogle børn ser ligefrem bekymrede ud, jeg synes nu ikke Motor ligner en ulv specielt meget. Chowchow bliver han også kaldt, og lod mærke til at når han står med siden til, sidder kindskægget nogle gange frem så snuden ser ret kort ud så han kan faktisk godt se lidt chowchow agtig ud.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej de er jo kun sølle 2-3 uger nu. Men juhuuu, den 28. passede opdrætteren godt og jeg måtte ligefrem meget gerne overnatte, og så skrev hun, at hun plejede at uddele hvalpene, men vi måtte meget gerne sige hvilket sind/type vi sådan "ønskede" os. Det er rigtig godt, det er jeg glad for :-D

 

Så jeg ønsker mig den med bedst humor :mrgreen:

Herligt når opdrætter vil tage del i udvælgelsen af hvalpen - det viser bare at hun er seriøst omkring hvordan "hendes babyer" får det bedst af det bedste, når de rejser fra hende :-D

 

 

Hvid ulv, Laila altså :blink: Men seriøst, nogle børn ser ligefrem bekymrede ud, jeg synes nu ikke Motor ligner en ulv specielt meget. Chowchow bliver han også kaldt, og lod mærke til at når han står med siden til, sidder kindskægget nogle gange frem så snuden ser ret kort ud så han kan faktisk godt se lidt chowchow agtig ud.

 

Det er ikke ulv der falder mig først ind, når jeg ser billeder af Motor. Chow er nok mere "rigtig" :klap:

Chinook bliver konsekvent kaldt for en Sct. Bernhard :damn:

Men jeg er så vant til at forklare hvad det er for en hund jeg har. Tervueren-drengen jeg havde, var også alt fra en schæfer til en collie.:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Herligt når opdrætter vil tage del i udvælgelsen af hvalpen - det viser bare at hun er seriøst omkring hvordan "hendes babyer" får det bedst af det bedste, når de rejser fra hende :-D

 

Jahh, ih jeg glæder mig helt til at møde hende, hun virker sød, håber hun snakker mig for jeg speedtaler hvis folk er sådan lidt tavse i det :oops:

 

Det er ikke ulv der falder mig først ind, når jeg ser billeder af Motor. Chow er nok mere "rigtig" :klap:

Chinook bliver konsekvent kaldt for en Sct. Bernhard :damn:

Men jeg er så vant til at forklare hvad det er for en hund jeg har. Tervueren-drengen jeg havde, var også alt fra en schæfer til en collie.:lol:

 

Der er en tråd herinde et sted, med hvad folk har påstået ens hund er af forskellige racer, der er nogle vilde nogen imellem :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Er allerede forelsket i den der ligger på ryggen, og så tykke pølsen som ligger sådan lidt mindre klemt end alle de andre (nr. 3 fra højre) :lun:

 

 

[ATTACH]43804[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Kabn fornemme at weekenden efter denne kommer til at drukne i hvalpespam :mrgreen: du skal besøge hvalpe d 28ende. Jeg skal den 29ende :mrgreen:

 

Hvor meget vejer sådan nogle samojedebamser nu?

 

Jeg ved det ikke, jeg håber, men venter på svar om jeg skal på job.

 

Hm, ved faktisk ikke hvad de vejer? Din JohnA ser vildt kær ud!

Link til indlæg
Del på andre sites

Aha. Forstår stadig ikke helt, men lyder da som om det var ok :mrgreen:

 

Buddha betyder det ikke bare at det er uge 22 /23 hvor du kan hente voodoo hjem. At han er klar til afhentning.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Buju, tak det er vildt sødt, men jeg vil hellere have ham 4-5 dage før :blink: Forestil dig en pine de dage ville være, når man véd at man kan have ham hjemme!

 

Buddha betyder det ikke bare at det er uge 22 /23 hvor du kan hente voodoo hjem. At han er klar til afhentning.

Nej det burde først være i uge 25. Hun har måske bare skrevet noget internt, måske hun skal andre spændende ting jeg ikke ved i de uger :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Buju, tak det er vildt sødt, men jeg vil hellere have ham 4-5 dage før :blink: Forestil dig en pine de dage ville være, når man véd at man kan have ham hjemme!

 

 

Nej det burde først være i uge 25. Hun har måske bare skrevet noget internt, måske hun skal andre spændende ting jeg ikke ved i de uger :lol:

 

Jeg er ikke svensk expert, men jeg ville forstå det som at det betyder

 

'det bliver så engang i uge 22-23'

 

hvad det så ellers omhandler er jo så uklart.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Jeg er ikke svensk expert, men jeg ville forstå det som at det betyder

 

'det bliver så engang i uge 22-23'

 

hvad det så ellers omhandler er jo så uklart.

 

Arrh ja! NU fatter jeg! Kiggede mailen igen, og jeg havde spurgt om vi kunne se dem når de var 5-6 uger.

 

Tak til svensk eksperterne :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...