Hop til indhold

Min hvalp er blevet født!


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Har faktisk overvejet det, men om Motor vil fatte kun at gå langsomt :hmm: Vi har arbejdet på fart, fart og atter fart..

 

Hvordan fart?

Alternativt har man bygget en lille meget let cykelanhænger til en hund,som er terrængående nok-til du kan trække den(uden cykel) den havde jeg selv overvejet- netop fordi vi jo er i skoven mange mange timer hverdag (og det er jo smart hvis hvalpen kan hoppe til og fra og hvile efter behov)

 

Bruger du forøvrigt at løbe på ski sammen med motor. Jeg har overvejet om vi skulle starte det op næste vinter-langrendsski- et bælte og en kortere snor til hunden? har du forsøgt det?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 345
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hvordan fart?

Alternativt har man bygget en lille meget let cykelanhænger til en hund,som er terrængående nok-til du kan trække den(uden cykel) den havde jeg selv overvejet- netop fordi vi jo er i skoven mange mange timer hverdag (og det er jo smart hvis hvalpen kan hoppe til og fra og hvile efter behov)

 

Bruger du forøvrigt at løbe på ski sammen med motor. Jeg har overvejet om vi skulle starte det op næste vinter-langrendsski- et bælte og en kortere snor til hunden? har du forsøgt det?

 

Fart, at alt der hedder rigtig løbetræning skal gå hurtigt. Men han får også traveture hvor han godt må tisse.

 

Den lyder måske ret smart, men indtil nu har vi haft cykelvogn hvor Motor løber ved siden af, og så bliver kørt når han er træt.

 

Har ikke prøvet ski, de skulle vist også være lidt dyre i indkøb? men vi har en rigtig trækvogn, til 2 hunde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det ved jeg ikke, tråden er da ellers annonceret i hele østjylland :mrgreen:

 

Den der bliver en Voodoo er hanhund og hun fødte 5 hanner og 3 tæver (i Motors kuld var der 4 hanner og 2 tæver).

 

 

Hvordan med schæfere? Føder de ikke omkring samme antal?

 

Ih, tillykke med ham altså! Og til Motor der bliver storebror - det tror jeg han bliver riiiigtig god til. :lun:

 

Jo, det er meget normalt for schæfere også - i Ozzies kuld fx var de 7.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst crazywolf
Billede!!!

 

Ih tænk, een af dem her, er en Voodoo :lun: Bare en lillebitte en af slagsen...

 

[ATTACH]42354[/ATTACH][ATTACH]42355[/ATTACH]

 

Ups jeg har siddet og ventet på at forlov til at se de små hvide bamser, og så er de på side 7 og på side ..... :oops:

 

Dejlige billeder og hvor ser hundemor bare kær ud med sine hvalpe :lun:

 

Der er nogen stykker at vælge imellem det bliver spænende om hvem der bliver Voodoo.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst spitZ
Hvordan fart?

Alternativt har man bygget en lille meget let cykelanhænger til en hund,som er terrængående nok-til du kan trække den(uden cykel) den havde jeg selv overvejet- netop fordi vi jo er i skoven mange mange timer hverdag (og det er jo smart hvis hvalpen kan hoppe til og fra og hvile efter behov)

 

Bruger du forøvrigt at løbe på ski sammen med motor. Jeg har overvejet om vi skulle starte det op næste vinter-langrendsski- et bælte og en kortere snor til hunden? har du forsøgt det?

 

 

Jeg har også overvejet sådan en anhænger når jeg får hvalp, også fordi der er et stykke hen til de steder hvor det ville være godt at gå tur :)

Nu er det jo heller ikke den største race jeg skal have, så jeg har faktisk også overvejet om en gammel klapvogn kunne gøre det :mrgreen: Men er ikke helt sikker på at kæresten synes det er den bedste ide :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Hold da fast. Jeg synes allerede de har forandret sig :shock::lun:

 

Jeg glæder mig til at følge dem de næste 8 uger, så håber opdrætter kommer med mange billeder :mrgreen:

 

Stort tillykke :-)

 

De har også travlt, de skal gerne ramme omkring 6 kilo når de er 8 uger :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Nåårhh hvalpespam :lun: I morgen er de allerede 2 uger gamle :shock:

 

1 uge (se mor, hun er en rigtig fnisetante :mrgreen:):

[ATTACH]43069[/ATTACH][ATTACH]43070[/ATTACH][ATTACH]43071[/ATTACH]

 

1,5 uge:

[ATTACH]43072[/ATTACH][ATTACH]43074[/ATTACH][ATTACH]43077[/ATTACH]

 

[ATTACH]43073[/ATTACH][ATTACH]43075[/ATTACH][ATTACH]43076[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
:lun: hvornår skal i på hvalpebesøg er det planlagt?

 

Tænker omkring når de er 5-6 uger, det ligger 8 timer væk, så jeg skal lige regne ud hvordan vi gør det..

Link til indlæg
Del på andre sites

Nåårhh hvalpespam :lun: I morgen er de allerede 2 uger gamle :shock:

 

1 uge (se mor, hun er en rigtig fnisetante :mrgreen:):

[ATTACH]43069[/ATTACH][ATTACH]43070[/ATTACH][ATTACH]43071[/ATTACH]

 

1,5 uge:

[ATTACH]43072[/ATTACH][ATTACH]43074[/ATTACH][ATTACH]43077[/ATTACH]

 

[ATTACH]43073[/ATTACH][ATTACH]43075[/ATTACH][ATTACH]43076[/ATTACH]

 

:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

[ATTACH]43427[/ATTACH][ATTACH]43428[/ATTACH][ATTACH]43429[/ATTACH][ATTACH]43430[/ATTACH]

 

Hold oooooop jeg glæder mig! Og jeg får ham lige et par dage før jeg troede, jeg havde selvfølgelig regnet forkert :mrgreen: Jeg tænkte 25. juni, men der er han 9 uger - flotflot.

 

Har skrevet til opdrætter om jeg kan komme på visit den 28. :lun: Far-hunden bor tæt på og hun ville meget gerne mødes også, ihh så spændende!

Redigeret af Buddha
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...