Hop til indhold

Ingen designerhund her!


Hewlett
 Share

Recommended Posts

Oplevede en lidt mystisk og meget påståelig metro-kontrollør idag på vej til Amager Fælled.

 

Casper og jeg stod med Ninja nede på stationen, da en mandlig kontrollør komm hen og var helt syg efter at hilse på Ninja.

 

Hun var lidt usikker i starten, men endte da med at uddele lidt forsigtige møsser til ham under kasketten.

 

Han spørger så om hun er en "Designerhund". Jeg kiggede lidt spørgende over på Casper der åbenbart allerede var chekket ud af samtalen.

 

Jeg forklarer ham så at hun nok er det stik modsatte, da hun faktisk er fra et "ups"-kuld. Blev sgu lidt harm over at han kaldte hende en designerhund - som om vi var fint på den og ikke vil kalde en skovl for en skovl :vedikke: (Ninja er en blanding! Punktum!)

 

Jeg fortæller ham så også hvad der er i hende, og når lige at afslutte min sætning da han, på den der irriterende måde laver sætningen om til et spørgsmål selvom han mener at han har ret, siger "Ja! Så hun er en designerhund?". Jeg får mumlet et eller andet jeg ikke lige kan huske.

 

Han siger så at han ikke kan se Kleiner Münsterlænderen i hende, og jeg når lige at give ham ret da han udbryder "Hun har et ligeså blankt udtryk i øjnene som min søsters hund! Det er også en Kleiner - den har det samme dumme udtryk, som om den ikke forstår en skid!":lol:.

 

Så kom vores metro, og jeg sidder lidt efter og kører samtalen igennem i hovedet - undskyld ? Men kaldte ham lige vores hund for DUM ??? :evil::lol:

 

Meget meget mærkelig metrokontrollør :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde

hahahaha.

 

Men altsaa, hvis man er togkontrollor kraeves jo ikke specielt store mentale evner, saa du maa baere over med manden.

 

Jeg har tilgengaeld en race, der omtales som 'designer hund'. Det er der dog ingen umiddelbar logik i, da racen er blevet skabt af uden menneskelig indblanding, men et smukt resultat af moder natur!:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

hahahaha.

 

Men altsaa, hvis man er togkontrollor kraeves jo ikke specielt store mentale evner, saa du maa baere over med manden.

 

 

 

Ej det var da ikke særlig pænt sagt over for alle de andre tog kontrolløre og deres uddannelse. Bare fordi man ikke har et job der måske kræver det helt store gennemsnit, behøver man da ikke at være dårlig begavet.

 

Og undskyld for OT til trådstarter.

 

Bantus

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...