Hop til indhold

Andre muligheder end halvkvæl?


vinhou
 Share

Recommended Posts

Øeh, ja... når hundene hopper rundt i søer og mudder og hvad har vi, så får halsbånd sådan en ikke specielt rar lugt... Bevares, jeg er vant til læderudstyr - altså, fordi jeg har heste, den skulle ikke misforstås, vel - men den ene gang jeg forsøgte at rengøre et læderhalsbånd blev det helt sært og fordrejet. :genert: Set i bakspejlet kunne jeg måske have overvejet at bruge de rigtige rengøringsmidler, men det havde jeg ikke lige herhjemme ved mig selv.

 

Hold da op, hvor er jeg egentlig god til at komme med undskyldninger og at efterrationalisere... :mrgreen:

 

Hehe, ja, okay :lol: Jeg har så noget udstyr til strandture og andet udstyr til "ellers"-ture :mrgreen:

 

Men ellers, så må jeg også istemme mig koret med nome-halsbånd :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe, ja, okay :lol: Jeg har så noget udstyr til strandture og andet udstyr til "ellers"-ture :mrgreen:

 

Men ellers, så må jeg også istemme mig koret med nome-halsbånd :5up:

Jamen, se selv - jeg har brug for nye (flere!) ting! Det er derfor det er så smart at jeg er god til at komme med undskyldninger og at efterrationalisere, for så ender det altid med, at jeg på den ene eller den anden måde får brug for at købe noget nyt... :mrgreen:

 

Ude ved mine forældre har de et par små søer - vand-søer, ikke grise-søer :lol: - og især med Sascha nænner jeg ikke at nægte hende en lille dukkert eller to. Ergo = tit og ofte våde halsbånd. :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...