Hop til indhold

En kommende agility-stjerne!

Gæst Sitto
 Share

Recommended Posts

Det er lige hvad jeg er ejer af, ja det er så! :cool:

Vi har haft vores første agility time nogensinde - og hold da kæft hvor er han sej!!

De andre på holdet har trænet 3 gange, så vi kom jo lidt senere med på holdet, men skulle jo altså lige have hunden hjem først ;-) trods det så løb vi det samme som de andre her til aften - han var så cool og han vil SÅ gerne! Der er virkelig arbejdsglæde i den hund!

Det eneste han synes var lidt sært, det var posen - men han kom igennem den mange gange alligevel - ikke helt lukket, men til sidst med ikke ret meget lys igennem - en tennisbold kan gøre underværker, det er bare verdens bedste belønning for ham! :banan:

Hvis han fortsætter med den arbejdsglæde og det tempo, så tror jeg nok vi skal blive til noget - jeg er så stolt af ham. Han havde så fint fokus på mig og var slet ikke interesseret i de andre hunde mens vi løb.

Det var første agilitytime nogensinde, og han klarede det over al forventning - og så blev han jo også præsenteret for en masse mennesker i klubben, alle roste ham til skyerne for at være så tillidsfuld og tage det hele med en sådan ro. Min Vaksehund! :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Sad/stod godt og fulgte lidt med - Han er sgu' skøn!

Og et rigtig dejlig lille hoppedyr - Der var da ingen tvivl om, at han synes det var en fest :lun:

Der er ingen tvivl om at du virkelig har fundet en lille stjerne i ham :mrgreen: :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sad/stod godt og fulgte lidt med - Han er sgu' skøn!

Og et rigtig dejlig lille hoppedyr - Der var da ingen tvivl om, at han synes det var en fest :lun:

Der er ingen tvivl om at du virkelig har fundet en lille stjerne i ham :mrgreen: :5up:

Hoppedyr - hvem dog? :engel:

Måske han med tiden lige skal lære at kontrollere sin glæde lidt, så den ikke kommer ud ved at han bare hopper rundt :lol:

Men arbejdsglæde er der i hvert fald i ham, han vil så gerne og han lære lynhurtigt. Han skal nok blive til noget! :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Hoppedyr - hvem dog? :engel:

Måske han med tiden lige skal lære at kontrollere sin glæde lidt, så den ikke kommer ud ved at han bare hopper rundt :lol:

Men arbejdsglæde er der i hvert fald i ham, han vil så gerne og han lære lynhurtigt. Han skal nok blive til noget! :-D

Ork... Hoppedyr er ingen problem.

Har selv to og det går over så snart der skal arbejdes :klap:

Men det bliver helt vildt spændende at følge jer - Er heller ikke et sekund i tvivl om, at i nok skal nå langt sammen!

Link til indlæg
Del på andre sites

Ork... Hoppedyr er ingen problem.

Har selv to og det går over så snart der skal arbejdes :klap:

Men det bliver helt vildt spændende at følge jer - Er heller ikke et sekund i tvivl om, at i nok skal nå langt sammen!

Er der een ting som kan få ham til at hoppe, så er det hans tennisbold - det er bare verdens bedste ting! :ivrig:

Men det er rigtigt, hopperiet stopper heldigvis når der skal arbejdes. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Er der een ting som kan få ham til at hoppe, så er det hans tennisbold - det er bare verdens bedste ting! :ivrig:

Men det er rigtigt, hopperiet stopper heldigvis når der skal arbejdes. :5up:

Haha... Tennisbolde er også FANTASTISKE!! :banan:

Det vil Bamse i hvertfald godt skrive under på!

Appropos Bamse, så tager jeg ham med i klubben på tirsdag, så de kan få hilst på hinanden - Og går det godt, så kan du køre med hjem :5up:

Håber at kunne nå at se jer arbejde lidt mere - det bliver spændende at se, hvornår han begynder at skrige, så snart han ser træningspladsen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha... Tennisbolde er også FANTASTISKE!! :banan:

Det vil Bamse i hvertfald godt skrive under på!

Appropos Bamse, så tager jeg ham med i klubben på tirsdag, så de kan få hilst på hinanden - Og går det godt, så kan du køre med hjem :5up:

Håber at kunne nå at se jer arbejde lidt mere - det bliver spændende at se, hvornår han begynder at skrige, så snart han ser træningspladsen :mrgreen:

Det lyder godt, så må vi se om Bamse vil æde ham eller om de kan blive venner :mrgreen:

Og ja, det bliver spændende at se hvor længe der går før han er ved at gå helt til, bare han ved man skal på træningspladsen. Det er simpelthen fantastisk at se de bliver så glade over det! :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor lyder han bare som en lækker hund hele vejen igennem. :lun: :klap: Og dejligt, at han er så nem at arbejde med og går i krig med ''hvad-som-helst''. :-D Tidl ejer har også gjort det godt så. :5up:

Hvor bliver det bare spændende med agilitien og hvor det kan føre hen. :-D

Tidligere ejer har uden tvivl gjort et godt stykke arbejde med ham! :5up: Eller havde jeg ikke så nem en hund..

Er også rigtig spændt at se hvor det kan føre hen - indtil videre tegner det jo allerede rigtig godt! :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen

Hvor lyder det bare dejligt! :-D

Tillykke med ham :-)

Et venligt ment råd.... forsøg at skifte tennisbolden ud med en skumagtig bold eller lign. - så holder hans tænder meget længere... sådan en tennisbold slider ufatteligt meget på bisserne :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor lyder det bare dejligt! :-D

Tillykke med ham :-)

Et venligt ment råd.... forsøg at skifte tennisbolden ud med en skumagtig bold eller lign. - så holder hans tænder meget længere... sådan en tennisbold slider ufatteligt meget på bisserne :-)

Tak - det havde jeg slet ikke tænkt på mht bolden, må se om ikke jeg kan finde en i noget skum i stedet for :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak - det havde jeg slet ikke tænkt på mht bolden, må se om ikke jeg kan finde en i noget skum i stedet for :5up:

Vi kan anbefale disse! Foam ball

Vi har den mindste størrelse og det er ikke lykkedes hende at få hul på den / bide den i stykker endnu! :5up: Hvilket er et meget stort plus i min bog - da hun er totalt destruktiv når det kommer til bolde og andet legetøj :mrgreen:

Derudover er den "let" nok, til at jeg tør lade hende gribe den i luften, som hun elsker, men som jeg ikke bryder mig om, at hun gør med tunge bolde...

Derudover kan den også bruges i vand, da den kan flyde... og den larmer ikke voldsomt hvis hun spiller bold med sig selv indendørs!

Link til indlæg
Del på andre sites