Hop til indhold

Udstillingssko?


Gæst maria&kenni
 Share

Recommended Posts

Gæst maria&kenni

Ja der kommer altså nogen spørgsmål, når man er helt ny på dette område, så dem der er ved at være trætte af det - beklager:oops:

 

Hvilke sko bruger i til udstilling. Altså jeg har selvfølgelig hørt at flade klart er at foretrække, for ikke at skøjte rundt.. Men når vi nu skal til at være udenfor, så foregår det vel på græs, hvilke sko benytter i så?

ballarinaer, kondisko?

 

Tak for hjælpen :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja der kommer altså nogen spørgsmål, når man er helt ny på dette område, så dem der er ved at være trætte af det - beklager:oops:

 

Hvilke sko bruger i til udstilling. Altså jeg har selvfølgelig hørt at flade klart er at foretrække, for ikke at skøjte rundt.. Men når vi nu skal til at være udenfor, så foregår det vel på græs, hvilke sko benytter i så?

ballarinaer, kondisko?

 

Tak for hjælpen :blink:

 

 

Jeg bruger sko med sådan en højde hæl Rem m/knude fra Gabor og det går fint for mig at løbe i dem.

 

har derudover også nogen i den her stil https://www.ecco.com/dk/da/kollektion/damer/casual/41203/01646/detail.do i forskellige farver der matcher mine suits :mrgreen:

 

og så har jeg et par guldballerina..til special occasions.:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bruger sko med sådan en højde hæl Rem m/knude fra Gabor og det går fint for mig at løbe i dem.

 

har derudover også nogen i den her stil https://www.ecco.com/dk/da/kollektion/damer/casual/41203/01646/detail.do i forskellige farver der matcher mine suits :mrgreen:

 

og så har jeg et par guldballerina..til special occasions.:mrgreen:

 

De er godt nok dyre.

Betyder det meget, eller tror du man kunne nøjes med f.eks. sådan nogen, hvis de bare er lidt diskrete (til 100-150 kr)?

L34092_1_2_4.jpg

 

Skal i hvertfald ikke ud og løbe i højhælede :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde

jeg har kobt saadan nogle sorte flade sko, de ligner tilforveksling dem paa dit billede, men er atletisk udgave, saa de er liiidt mere fleksible til at lobe med. tror jeg gav 1000 kr for dem fra nike, men skal kun bruge et par da de passer til alt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, selvfølgelig har prisen ingenting at sige

 

og dem du viser er fine

 

Ja, det er måske noget andet hvis man skal afsted til udstilling næsten hver weekend, men hvis det er noget jeg skal nogle få gange om året, så vil jeg nu hellere bruge mine penge på nogen sko som jeg kan bruge til hverdag:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bruger lidt forskelligt, alt efter vind og vejr.

Det vigtigste for mig er at skoen sidder godt på foden og at det ikke er en glat sko. ( har set rigtig mange glide i ringen)

Jeg har et par Jako sko som er flade og skridsikre og som sidder rigtig godt, dem bruger jeg mest både ude og inde.

I dårligt vejr ( udendørs) bruger jeg kondisko.

I meget varmt vejr bruger jeg sandaler, det er så også det eneste tidspunkt jeg ikke har langbukser på :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Alle mine udstillingssko kommer fra Dansk Supermarked. Enten fra Bilka eller Tøj og Sko. Frekventerer så vidt muligt begge dele, hvis jeg alligevel er forbi. Fordelen er nemlig, at de er billige. Til gengæld holder de oftest ikke så længe.

 

Et gyldent råd når man køber udstillingssko: sørg for, at sålen er af rågummi. Så kan man nemlig stå fast på alle typer underlag.

 

Plasticsål eller læder og du er garanteret at skøjte rundt når man udstiller indendørs.

 

Selv har jeg kun flade sko. Føler mig i forvejen stor og voldsom med 180 ukoordinerede centimeter, så at lægge et par stykker oven i hatten, føler jeg ikke så meget for.

 

Har nogle gange luret på at købe sko fra ultrafodformede butikker, men har indtil videre ikke syntes jeg har haft 600 kr. plus til formålet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst maria&kenni
Jeg bruger sko med sådan en højde hæl Rem m/knude fra Gabor og det går fint for mig at løbe i dem.

 

har derudover også nogen i den her stil https://www.ecco.com/dk/da/kollektion/damer/casual/41203/01646/detail.do i forskellige farver der matcher mine suits :mrgreen:

 

og så har jeg et par guldballerina..til special occasions.:mrgreen:

 

Tak for dem du har linket til de er godt nok også fine.

Men syntes dog de er lidt pebret i prisen :oops:

 

Jeg ville måske bare selv være bange for at skvatte i sådan et par med hæl på.. måske øvelse bare gør mester. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst maria&kenni
Jeg har disse fra vagabond:

40388-b.jpg

 

Regner med at finde nogle lignende, så der er lidt at skifte imellem.

 

Det er lige præcis sådan noget jeg er på udkig efter.. De er godt nok fine:blink:

 

Kan du huske hvad du gav for dem:???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst maria&kenni
Jeg bruger lidt forskelligt, alt efter vind og vejr.

Det vigtigste for mig er at skoen sidder godt på foden og at det ikke er en glat sko. ( har set rigtig mange glide i ringen)

Jeg har et par Jako sko som er flade og skridsikre og som sidder rigtig godt, dem bruger jeg mest både ude og inde.

I dårligt vejr ( udendørs) bruger jeg kondisko.

I meget varmt vejr bruger jeg sandaler, det er så også det eneste tidspunkt jeg ikke har langbukser på :-D

 

ja lige præcis og det vigtige for mig er nemlig også at det ikke er nogen der klemmer eller gør ondt, for så er det bare ikke sjovt at løbe rundt i ringen. :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...