Hop til indhold

Hej alle!


Gæst Skonning
 Share

Recommended Posts

Gæst Skonning

Jeg er en ung gutinde på 22 der nu har fundet frem til dette forum. :)

 

kan kort fortælle at jeg er bosat hos min mor og hendes kæreste(dog midlertidigt) samt min mors dejlige men halvsenile Dværgpuddel og vores midlertige plejebarn Kato(som er bl. af ½ labrador, 1/4 border collie og 1/4 golden retriever) som vi passer for min bror og svigerinde da der er en masse renovering i gang i deres lejlighed.

arbejder til dagligt på en udpræget mandearbejds plads på en maskinefabrik(alene mig og 14 mænd :P )

 

Kan kort forælle om hundene at der som sagt er en lille dværgpuddel på snart 9, han er en reseveret herre men samtidig er hormonerne også i frit spil nogen gange hvor alt og alle er ting man kan bolle, dette har nu medført at han d. 11/4 fik sådan en kemisk kastration eller hvad det nu kaldes, og virker dette så ryger løgposens indhold.

han er i dag desværre blevet angrebet og bidt af en spaniel hvilket har kostet ham en tur til dr. dyr hvor han skulle i narkose og syes :( :(

han har lært en bunke triks og de fleste kan han med håndtegn :D

mere info kommer når han får en tråd heeeeeeeeelt for sig selv :D

 

Så er der lømlen Kato der er en go' gedin blanding han har border colliens sind og aktivitets niveau og ELSKER vand ligeså meget som en labrador.

Han er næsten 4 og et stort legebarn.

Han er en super dejlig hund og det bliver sorgens dag når han skal hjem igen :(:megaked:

han får selvf. også sin egen tråd :)

 

Håber at jeg får lært en masse fra jer garvede hunde passionister!

 

I må sgu ha' en fortsat go' dag :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst malula
jeg så at man skal ha' skrevet et hvis antal indlæg for at ligge billeder ind via nettet eller noget i den dur, og jeg bruger photobucket, hvad gør jeg så? :roll:

 

Du kan jo enten begynde at skrive en masse indlæg (:slem: ) , ellers kan man vist også kopiere billederne direkte ind i indlægget :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Katrine

Velkommen til!

 

jeg så at man skal ha' skrevet et hvis antal indlæg for at ligge billeder ind via nettet eller noget i den dur, og jeg bruger photobucket, hvad gør jeg så? :roll:

 

Jeg tror ikke du kan sætte billeder i indlæg før du når 50 indlæg.. Men du kan lægge dem ind på din profil, så kan vi se dem der :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...