Hop til indhold

Ninja, min Ninja


Hewlett
 Share

Recommended Posts

Gæst Buddha

Hun er SÅ fin! Du må sige hvis du vil have flere billeder, som tak for hjælpen vil jeg da vildt gerne komme og tage nogle af hende :engel: Altså ikke proffesionelt, men bare.. sådan..

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun er SÅ fin! Du må sige hvis du vil have flere billeder, som tak for hjælpen vil jeg da vildt gerne komme og tage nogle af hende :engel: Altså ikke proffesionelt, men bare.. sådan..

 

Det kunne da være superskønt :-D

 

Jeg har sådan et lille digitalkamera med lukketid på ca. 100 år og en krig :evil: Så er Ninja ligesom væk, ing ?

 

Har du sådan et rigtig prof. kamera ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Det kunne da være superskønt :-D

 

Jeg har sådan et lille digitalkamera med lukketid på ca. 100 år og en krig :evil: Så er Ninja ligesom væk, ing ?

 

Har du sådan et rigtig prof. kamera ?

 

Har et super fint spejlrefleks, det er ikke så længe siden jeg har fået det så kæmper stadig lidt med at forstå det, og synes det er svært at tage billeder af andres hunde, som om man har vænnet sig til at gøre det af en hvid een - men med lidt tid og tålmodighed, skulle det nok kunne lade sig gøre at få nogle fine billeder :-D Jeg lader bare Motor være hjemme, så skal jeg ikke koncentrere mig om ham.

 

Men denne uge er så pænt pakket, men kan skrive til dig i næste uge eller lignende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Har et super fint spejlrefleks, det er ikke så længe siden jeg har fået det så kæmper stadig lidt med at forstå det, og synes det er svært at tage billeder af andres hunde, som om man har vænnet sig til at gøre det af en hvid een - men med lidt tid og tålmodighed, skulle det nok kunne lade sig gøre at få nogle fine billeder :-D Jeg lader bare Motor være hjemme, så skal jeg ikke koncentrere mig om ham.

 

Men denne uge er så pænt pakket, men kan skrive til dig i næste uge eller lignende.

 

Det må du meget gerne :mrgreen:

 

iiih, glæder mig helt nu :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor stor er hun egentlig? Jeg har lidt svært ved at vurdere det ud fra billederne :-)

 

Jeg vil sige labradorstørrelse, sådan en god mellem til lille-stor hund. Har faktisk ikke målt hende, men hun vejer omkring de 30kg :blink:

 

Men hun er jo stadig hvalp, så fra da billederne blev taget til idag er hun også vokset en smule :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Hvor er hun bare smuk :lun:

 

Er helt vild med hendes slanke bygning og skønne, skønne udtryk :lun:

Og så den farve.... Nøj, hvor er hun bare lækker!!

 

Glæder mig til at se de billeder i får taget af hende :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er Ludvig måske alligevel ikke så stor? Han vejer 32kg og er fuldvoksen. Men han er også MEGET slankt bygget. Men hvor gammel er hun? :lun:

 

Altså hun var 8 måneder på billederne, og nu er hun 11 måneder, så hun er ligesom vokset lidt mere "til" :blink:

 

Næh, 32kg synes jeg ikke lyder af meget - Ninja vejer som sagt omkring de 30kg og er også slank :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

ninja er altså bare så smuk og udtryksfuld :lun:

 

Tusind tak :oops:

Hvor er hun bare smuk :lun:

 

Er helt vild med hendes slanke bygning og skønne, skønne udtryk :lun:

Og så den farve.... Nøj, hvor er hun bare lækker!!

 

Glæder mig til at se de billeder i får taget af hende :5up:

 

Hvor er du sød :hjerte:

 

Skal nok huske at lægge dem herind :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...