Hop til indhold

Underskriftindsamling-mishandlet hund


Gæst Vivi
 Share

Recommended Posts

Mandag d. 7. juli blev schæferhunden, Bianca på det grusommeste sparket, slået og slæbt efter en cykel af sønnen til ejeren af hunden. Forbipasserende greb ind, og fik tilkaldt politiet. Da dyreambulanven ankom, var hunden næsten bevidstløs og dehydreret, i meget dårlig stand efter den frygtelige mishandling.

 

Nu vil man sende Bianca tilbage til familien!!

 

Hjælp Bianca ved at sætte DIN underskrift, og lad os sammen råbe justitsministeren op, LAD OS FÅ DET DYREPOLITI og hjemmel i loven til at TVANGSFJERNE mishandlede dyr, og fratage ejeren retten til nogensinde at anskaffe sig et nyt dyr!!

 

SKRIV UNDER HER:

http://www.redbianca.underskrifter.dk/index.php

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst daytime

Nu er der jo ingen af os der ved noget om resten af familien. JEG ville være svært ked af, hvis min brors behandling af sit barn, ville betyde omgivelserne mente jeg var sådan ved mine! Så at hunde skal afleveres til broderen til mishandleren, kan vi jo ikke dømme om er forsvarligt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Mandag d. 7. juli blev schæferhunden, Bianca på det grusommeste sparket, slået og slæbt efter en cykel af sønnen til ejeren af hunden. Forbipasserende greb ind, og fik tilkaldt politiet. Da dyreambulanven ankom, var hunden næsten bevidstløs og dehydreret, i meget dårlig stand efter den frygtelige mishandling.

 

Nu vil man sende Bianca tilbage til familien!!

 

Hjælp Bianca ved at sætte DIN underskrift, og lad os sammen råbe justitsministeren op, LAD OS FÅ DET DYREPOLITI og hjemmel i loven til at TVANGSFJERNE mishandlede dyr, og fratage ejeren retten til nogensinde at anskaffe sig et nyt dyr!!

 

SKRIV UNDER HER:

http://www.redbianca.underskrifter.dk/index.php

 

 

Ifølge samme medier så er det usikkert hvem der egentlig ejer Bianca.

 

Mor kan sagtens tænkes kun at være ejer på papiret.

I det tilfælde kommer Bianca IKKE tilbage til sin familie, som så sandsynligvis er overfaldsmanden.

 

...At skrive under på, at vi vil have mere dyrepoliti for at redde Bianca det synes jeg nærmets er stemmefiskeri. Og ikke særlig sympatisk.

 

Måske skal vi have et specielt dyrepoliti. Måske skal det eksisterende politikorps udbygges og uddannes til at varetage opgaver med mishandlede dyr bedre.

Men en underskrift for mere dyrepoliti redder ikke Bianca. For hvis der skal ske ændringer i den nuværende praksis, så skal rammer og økonomiske midler ændres. Og der skal politikerne ind på banen. Ændringer har så lange udsigter, så Bianca for længst er glemt inden de får praktisk betydning.

 

Så hvis vi vil redde fremtidens Biancaer, så skal vi se os nøje for, hvor vi sætter vores krydser ved det næste folketingsvalg. :shock:

 

 

Hvis man skal kunne tvangsfjerne mishandlede dyr, --skal det så være en særregel for hunde? Eller skal loven også gælde for slagtesvin, køer og høns? Og hvor skal man gøre af millionvis af tvangsfjernede grise? :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...