Hop til indhold

EFTERLYSNING


Gæst Belle D
 Share

Recommended Posts

Gæst Belle D

Hej alle

- ganske ny herinde, så jeg ved ikke, om dette er stedet...

 

MEN: Jeg savner min hund. Han stak af 21/6 fra Kr. Sonnerup (4060) da min mand var ude og gå morgentur med ham. Jeg har ringet rigtig mange steder hen mange gange (politi, falck, internater osv) sat plakater op, haft annoncer i lokal-aviserne mv., men stadig intet nyt.

 

Så hvis der er nogen af jer, der færdes i området må I meget gerne kigge efter ham - det ville jeg være super glad for! Han menes at være set mandag 30/6 på marken ved Landevejen mellem afkørsel 16 og Såby Hallen.

 

Der ligger en mere specifik efterlysning på dyrenes beskyttelse.dk og på forsiden i toppen på dyrenettet.dk

 

Dusør gives for sikker hjemkomst.

4078 8189

Link til indlæg
Del på andre sites

Uvisheden er rigtig øv! - Fik dog et opkald fra en dame, den 15/7, der hadve set ham i Hvalsø, var dernede og lede og kalde, men uden held.

Gryn - Fik I jeres igen?

Ja det gjorde vi. Det var de 8 værste timer i hele mit liv. Det er mange år siden, men jeg glemmer det aldrig. Du kan tro jeg føler med jer. Bor desværre for langt væk til jeg kan hjælpe.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...