Hop til indhold

Hvilken reklame elsker du at hade?


Audrey
 Share

Recommended Posts

Ih hvor jeg bare HADER den nye Schweppes-reklame med Uma Thurman!!! :damn:

 

Elsker Schweppes, men jeg er godt nok ikke imponeret over deres nyeste påfund! Så vil jeg hellere have leoparden tilbage!

Link til indlæg
Del på andre sites

Ih hvor jeg bare HADER den nye Schweppes-reklame med Uma Thurman!!! :damn:

 

Elsker Schweppes, men jeg er godt nok ikke imponeret over deres nyeste påfund! Så vil jeg hellere have leoparden tilbage!

 

Jeg synes heller ikke den er god, men jeg er meget fascineret af hvor godt de har fået hende til at ligne Jerry Hall.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes heller ikke den er god, men jeg er meget fascineret af hvor godt de har fået hende til at ligne Jerry Hall.

 

Hehe, skulle til at skrive: "Ham kender jeg ikke", men så googlede jeg lige :genert:

 

Kan da godt se, at hun ligner, men mest synes jeg bare, at hun ligner en superdyr prostitueret, som driller en fyr, der ikke har penge nok... :fyfy:

 

Men jeg vil nu stadig drikke Schweppes. :mums:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe sjovt, jeg synes Føtex-reklamerne er så muntre :blink:

 

Jeg kan ikke la' være med at synge med! :stupid:

 

Til gengæld hader jeg Maoam reklamen med manden i junglen og gorilaen, den har kørt som reklame i biografen i 10 år eller sådan noget! Eller er det kun Svendborg's bio der stadig sender den?? :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Katrine

Uh, super tråd. Jeg har mange reklamer, som jeg elsker at hade.

 

Øverst på listen står DSB reklamerne med Harry. Synes det er verdens mest belastende dukke og indholdet er så intetsigende, at det ikke er reklamens længde værd.

 

Maggi Juicy Chicken er også med i opløbet, tænk at man kan forundres så meget over en stegepose og krydderier!

 

I samme kategori er Vanish reklamen med teenageren som bare ærgrer sig så meget over en plet på skjorten (fantastisk skuespilpræstation) og så redder Vanish da lige dagen og hele familien bliver lykkelige!

 

Og så undrer jeg mig meget over den Rexona reklame, hvor de påstår at de har givet kvinder armbånd med klokker, for at finde ud af, hvor meget de bevæger sig i løbet af en dag.. Var disse kvinder ikke klar over, at de løftede armene i løbet af deres dag før dette? Var det først efter dette forsøg, at man blev klar over at kvinder ikke sidder musestille dagen lang?

 

Dertil kommer de utroligt mange dårligt synkroniserede reklamer, hvor mund og lyd selv med en promille på 6,8 ikke kan ligne at følges en smule ad.

Lidt i tråd med dette, undrer jeg mig stadig over, at man ikke lige prøvede at indtale den nye Sunsilk reklame endnu en gang, før den blev vist på tv.. Hører det bestemt ikke som om at Thomas Thaw (eller hvad han hedder) er ekspert i SKADET hår.

Link til indlæg
Del på andre sites

Uh, super tråd. Jeg har mange reklamer, som jeg elsker at hade.

 

Øverst på listen står DSB reklamerne med Harry. Synes det er verdens mest belastende dukke og indholdet er så intetsigende, at det ikke er reklamens længde værd.

 

Maggi Juicy Chicken er også med i opløbet, tænk at man kan forundres så meget over en stegepose og krydderier!

 

I samme kategori er Vanish reklamen med teenageren som bare ærgrer sig så meget over en plet på skjorten (fantastisk skuespilpræstation) og så redder Vanish da lige dagen og hele familien bliver lykkelige!

 

Og så undrer jeg mig meget over den Rexona reklame, hvor de påstår at de har givet kvinder armbånd med klokker, for at finde ud af, hvor meget de bevæger sig i løbet af en dag.. Var disse kvinder ikke klar over, at de løftede armene i løbet af deres dag før dette? Var det først efter dette forsøg, at man blev klar over at kvinder ikke sidder musestille dagen lang?

 

Dertil kommer de utroligt mange dårligt synkroniserede reklamer, hvor mund og lyd selv med en promille på 6,8 ikke kan ligne at følges en smule ad.

Lidt i tråd med dette, undrer jeg mig stadig over, at man ikke lige prøvede at indtale den nye Sunsilk reklame endnu en gang, før den blev vist på tv.. Hører det bestemt ikke som om at Thomas Thaw (eller hvad han hedder) er ekspert i SKADET hår.

 

:5up: De mider en kylling i posen, men da den er skåret ud ligner det mere et stykke steg.

Og så smager det slet ikke godt.

Link til indlæg
Del på andre sites

:5up: De mider en kylling i posen, men da den er skåret ud ligner det mere et stykke steg.

Og så smager det slet ikke godt.

 

Jamen de smager jo slet ikke, de tager det bare i munden og lukker øjnene af fryd! :stupid:

 

Som jeg har beklaget mig over i mit startindlæg, SÅ KAN MAN IKKE SMAGE MADEN, MEDMINDRE MAN TYGGER!!

 

Sådan er det med ALLE den slags reklamer. At vise folk, at maden skal tygges, er åbenbart ikke noget, som sælger...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen de smager jo slet ikke, de tager det bare i munden og lukker øjnene af fryd! :stupid:

 

Som jeg har beklaget mig over i mit startindlæg, SÅ KAN MAN IKKE SMAGE MADEN, MEDMINDRE MAN TYGGER!!

 

Sådan er det med ALLE den slags reklamer. At vise folk, at maden skal tygges, er åbenbart ikke noget, som sælger...

 

Ved ikke om vi skriver forbi hinanden, jeg har smagt det og det var ikke lige mig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst maian889

Jeg hader OREO reklamen, man kan jo altså ikk dreje dem fra hinanden og slikket det hvide stads af for så at samle den igen og vupti den ligner en helt ny kiks, hvorefter den skal proppes i mælk.. Det burde vel være dyp drej slik eller sådan noget.. Den er klam...

 

Og så hader jeg alle shampoo reklamer - dit hår bliver som helt nyt, hårstrået er pludselig ikke spaltet mere og du ligner en gudinde... Man kan altså ikke reparere dødt væv, og et hår strå er dødt væv... :hmm:

 

Derudover elsker jeg næsten alle reklamer, kan godt få mig en god griner over dem - uh uh, lige på nær de der rigtig dårlige - smid dine smykker i en kuvert og send dem til os reklamer.... Ja som om... Står der idiot i panden på mig :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...