Hop til indhold

Udstillingsline/halsbånd i store størrelser - online


Gæst Stitch
 Share

Recommended Posts

Gæst Stitch

Jeg har et ordentlig kaffebord af en engelsk bulldog.

 

Jeg har svært ved at finde et fint halsbånd til at udstille ham med som kan nå rundt om hans tykke hals - den har faktisk næsten større omkreds end hans hoved :shock:

 

Så størrelsen skal være omkring 60 cm og gerne lidt derover. Har søgt i Maxizoo men der er ingen der er store nok de gange jeg har været der.

 

Jeg kunne godt tænke mig enten et rundsyet læderhalsbånd eller sådan et der ligner et læderhalsbånd og så med en smule kæde som ikke er rigtig kvæler (giver det mening?)

 

Håber nogle har nogle gode links.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er super glad for mit halvkvæler i metal :-D Det er faktisk imponerende blødt. Hader læder i udstillingsringen, det ser for voldsomt ud, imo :genert:

 

De fås både som enkædet og som dobbelkædet. Du kan nærmest uden tvivl finde dem på de store internationale udstillinger - kan selvfølgelig ikke finde de enkædede i nogle webshops og de vil nok være det bedste til din?

 

Ellers, prøv Kennel Maj. De har det, du ønsker: http://www.kennel-maj.dk/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=23&Itemid=7

 

Kan næsten ikke tro, at der ikke må være ét i dins størrelse, hvis du prøver at kontakte dem?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har et ordentlig kaffebord af en engelsk bulldog.

 

Jeg har svært ved at finde et fint halsbånd til at udstille ham med som kan nå rundt om hans tykke hals - den har faktisk næsten større omkreds end hans hoved :shock:

 

Så størrelsen skal være omkring 60 cm og gerne lidt derover. Har søgt i Maxizoo men der er ingen der er store nok de gange jeg har været der.

 

Jeg kunne godt tænke mig enten et rundsyet læderhalsbånd eller sådan et der ligner et læderhalsbånd og så med en smule kæde som ikke er rigtig kvæler (giver det mening?)

 

Håber nogle har nogle gode links.

 

De fleste har jo kæde på hos bullerne, men af og til ser jeg en med læder/halvkvæl på. Jeg har købt kæde og læderline ved Østrand i karlslunde, og de har alt muligt - også i store størrelser. Så mit bud vil være at i kigger der, og evt. tager Mack med ind og prøver lidt forskelligt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stitch
Hvad med det her: Rundsyet læderhalsbånd

Det er helkvæler - og det tør jeg ikke bruge på ham sålænge han er helt grøn mht. udstillinger. Til hverdag bruger vi en K9-powersele og han går normalt pænt i snor - men vi havde ham med til en udstilling (som tilskuer) og der kartede han bare konstant rundt og trak frygteligt.

 

Men det er virkelig flot og sådan et har jeg også haft prøvet på ham.

 

Men jeg fandt en superfin kæde i krom jeg vil købe - er den helt dum så er den ikke dyrere end den kan kasseres.

 

Hvad siger I - er den helt dum?

3k%C3%A6det%20halsb%C3%A5nd.jpg

 

Jeg er super glad for mit halvkvæler i metal :-D Det er faktisk imponerende blødt. Hader læder i udstillingsringen, det ser for voldsomt ud, imo :genert:

 

De fås både som enkædet og som dobbelkædet. Du kan nærmest uden tvivl finde dem på de store internationale udstillinger - kan selvfølgelig ikke finde de enkædede i nogle webshops og de vil nok være det bedste til din?

 

Ellers, prøv Kennel Maj. De har det, du ønsker: http://www.kennel-maj.dk/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=23&Itemid=7

 

Kan næsten ikke tro, at der ikke må være ét i dins størrelse, hvis du prøver at kontakte dem?

Min franske bulldog havde et fint smalt et i hvid læder - det var håndsyet af en bekendt i Finland, og det var superflot og ikke voldsomt på nogen måde. For ellers er jeg enig i at læder nemt er for voldsomt istedet for at træde i baggrunden som en udstillingsline jo skal IMO.

 

Og ville faktisk have købt et på en udstilling, problemet er bare at der ikke er nogle DKK inden vi selv deltager. Tænker nemlig det er bedst at have den rigtige line + halsbånd når vi skal igang med at træne.

 

Hos mastiff-klubben kan man købe nogle ret store (fra 70cm og opefter) Dansk Mastiff Klub - Shoppen - hvis du ruller nederst på siden, så er de der. Ved ikke om det kan bruges, men de burde være store nok:5up:

Årh - de er ihvertfald store nok :mrgreen: kæft de er søde sådan nogle mastiffer - dem er jeg altid lige ovre og klappe på når jeg ser dem på udstillinger. Min kæreste nægter - selvom jeg har forklaret at de er ligeså godmodige som bulldogs :mrgreen:

 

De fleste har jo kæde på hos bullerne, men af og til ser jeg en med læder/halvkvæl på. Jeg har købt kæde og læderline ved Østrand i karlslunde, og de har alt muligt - også i store størrelser. Så mit bud vil være at i kigger der, og evt. tager Mack med ind og prøver lidt forskelligt.

Hvor er du god! Jeg endte engang hos Østrands shop online, men så nogle dage efter kunne jeg ikke huske navnet og det er først nu jeg igen har fundet den. Super :5up:

 

Tænker jeg køber kæden og så har jeg min gamle franskes udstillingslæderline :lun: som jeg vil bruge - selvom en brun nok vil matche Macks farver bedre.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...