Hop til indhold

Lad mig


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

Tak :-D

Jeg tror hun er døv...eller faktisk er jeg ret sikker på det

 

Hvordan kommer det sig til udtryk, og mere interessant hvordan har I tænkt jer at gribe den situation an??

 

Jeg ved, at døve hunde kan leve fuldt ligeså gode liv som "almindelige" hunde - men hvordan man som ejer lige griber den situation an også i forbindelse med den "mindre" folk hun nu skal indlemmes i - det er jeg nysgerrig om at lære mere om :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kennel LOWCHEN! Det var virkelig ikke pænt gjort..a1318.gif

 

 

 

 

 

 

 

 

Men hvor ER hun altså bedårende - og den flotteste lille snude..

Hun er præcis den farve jeg har ønsket mig..

 

Leger jo lidt med tanken om at have en tæve hos mine forældre, Tweety mangler selskabet, men de gider ikke udstille - kors I har været heldige med hendes udseende!

Har du billede af forældrene? Og får de hvalpe igen? :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvordan kommer det sig til udtryk, og mere interessant hvordan har I tænkt jer at gribe den situation an??

 

Jeg ved, at døve hunde kan leve fuldt ligeså gode liv som "almindelige" hunde - men hvordan man som ejer lige griber den situation an også i forbindelse med den "mindre" folk hun nu skal indlemmes i - det er jeg nysgerrig om at lære mere om :genert:

 

Ja.. hvordan kommer det til udtryk..hun kan ikke høre.. Hun reagerer overhovedet ikke på lyd.

 

Vi må jo gøre ligesom med den gamle døve gårdhund..lære hende tegn.. Hun ved allerede nu at når vi blinker med en lommelygte skal hun kigge på os.. og så kender hun tegnet for mad. Vi har givet hende et halsbånd på med en klokke i, så vi og de andre hunde kan høre hvor hun er henne. Jeg tror de andre hunde har opdaget det.. De går kun hen til hende forfra.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja.. hvordan kommer det til udtryk..hun kan ikke høre.. Hun reagerer overhovedet ikke på lyd.

 

Vi må jo gøre ligesom med den gamle døve gårdhund..lære hende tegn.. Hun ved allerede nu at når vi blinker med en lommelygte skal hun kigge på os.. og så kender hun tegnet for mad. Vi har givet hende et halsbånd på med en klokke i, så vi og de andre hunde kan høre hvor hun er henne. Jeg tror de andre hunde har opdaget det.. De går kun hen til hende forfra.

 

Ja det skulle jeg lige til at spørge om - hvordan de andre hunde behandlede hende, for de ved det garanteret før alle os andre..

Dejligt de behandler hende så godt :-) I hundeverdenen gør et handicap ikke en artsfælle mindre værd :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Kennel LOWCHEN! Det var virkelig ikke pænt gjort..a1318.gif

 

 

 

 

 

 

 

 

Men hvor ER hun altså bedårende - og den flotteste lille snude..

Hun er præcis den farve jeg har ønsket mig..

 

Leger jo lidt med tanken om at have en tæve hos mine forældre, Tweety mangler selskabet, men de gider ikke udstille - kors I har været heldige med hendes udseende!

Har du billede af forældrene? Og får de hvalpe igen? :lun:

Synes heller ikke det er pænt gjort, det skulle være forbudt med hvalpebilleder lige op i snuden på vi andre:evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kennel LOWCHEN! Det var virkelig ikke pænt gjort..a1318.gif

 

:pift::engel:

 

 

 

 

 

 

 

 

Men hvor ER hun altså bedårende - og den flotteste lille snude..

Hun er præcis den farve jeg har ønsket mig..

 

Leger jo lidt med tanken om at have en tæve hos mine forældre, Tweety mangler selskabet, men de gider ikke udstille - kors I har været heldige med hendes udseende!

Har du billede af forældrene? Og får de hvalpe igen? :lun:

Ja jeg finder lige billeder frem om lidt.. De vil hvertfald have hvalpe igen..men jeg ved ikke om de tør den kombination igen når hun er døv...

Link til indlæg
Del på andre sites

:pift::engel:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ja jeg finder lige billeder frem om lidt.. De vil hvertfald have hvalpe igen..men jeg ved ikke om de tør den kombination igen når hun er døv...

 

Nej ok, døvhed har jo en tendens til at forsætte ned igennem - åbenbart mange helt hvide og helt blå chihuahuaer som døjer med det problem, sammen med hudproblemer - men det er vist mest de blå..

 

Men kunne frygtelig godt tænke mig en lille fin pige som kunne blive mor til hvalpe sammen med Dolph, forudsat de begge klarede sig godt til udstilling :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst BongoJungle
Næ.. Hun er nuttet.. men er du gal hun bider hårdt.. Hun kan jo ikke høre når hvalpene hyler fx.. SÅ vi skal lige have regnet ud hvordan vi griber det an.. Lige nu afleder vi så snart det bliver for vildt.

 

 

 

Åhhh, ja, der kan jeg godt se problemstillingen.

 

Men er sikker på i nok skal få hende lært det hele.

 

Kan/må man udstille en døv hund?

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej ok, døvhed har jo en tendens til at forsætte ned igennem - åbenbart mange helt hvide og helt blå chihuahuaer som døjer med det problem, sammen med hudproblemer - men det er vist mest de blå..

 

Men kunne frygtelig godt tænke mig en lille fin pige som kunne blive mor til hvalpe sammen med Dolph, forudsat de begge klarede sig godt til udstilling :-)

Mine drenge chihuahuaers mormor er blå... Rigtig fin :-D

Ja du må se at få nogle flere chier...

 

Glæder du dig til Grenå?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst BongoJungle
Det er jo et handicap så det må man sikkert ikke.. Men altså hvem skulle kunne se det?

 

 

Det er der sikkert ingen der kan.

 

Måske slet ikke noget i havde i planerne for hende?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...