Hop til indhold

Findes der en rød løwchen?


Tine1
 Share

Recommended Posts

Jeg eeelsker eeelsker knuselsker de korthårede, de er SÅ smukke! :lun:

 

Forresten Janni- var Foxy ikke rød? Rødblond i hvert fald.

Jo samme farve som Aura og However..Og samme farve som Delica havde da hun var hvalp..Den lyse røde (rødblonde) bliver helt cremehvid når de bliver voksne..Hvalpebilledet er Foxy og den voksne er Delica
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 52
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

LAd ikke Fru Silvercoat høre dig sige det..Så er du død :megaked:

 

Det kunne nu være meget sjovt, at få en korthåret og så melde den til udstilling. Bare det at se fjæset på folks ansigter, specielt 'nogle'(:slem:) menneskers ansigter, hvis navn ikke bør nævnes (for ellers så har de det med at dukke op i tråde (:roll:) i form af gæster eller en bruger, der starter med M (:badr:)).

Jeg ved godt at man ville blive disket med det samme, men det ville være det værd bare for at se nogle (:slem:) personers ansigter:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kunne nu være meget sjovt, at få en korthåret og så melde den til udstilling. Bare det at se fjæset på folks ansigter, specielt 'nogle'(:slem:) menneskers ansigter, hvis navn ikke bør nævnes (for ellers så har de det med at dukke op i tråde (:roll:) i form af gæster eller en bruger, der starter med M (:badr:)).

Jeg ved godt at man ville blive disket med det samme, men det ville være det værd bare for at se nogle (:slem:) personers ansigter:engel:

Jeg vil godt betale halvdelen af tilmeldingsgebyret..og så stå klar med kameraet :engel:
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...