Hop til indhold

Findes der en rød løwchen?


Tine1
 Share

Recommended Posts

  • Svar 52
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Den mest "røde" jeg lige umiddelbart kunne finde via en "brown Löwchen" googlesøgning var denne tæve:

 

Ja jeg har set dem i sådan en mørk rødbrun - men jeg tænke mere rævefarvet... Tror det er Shih tzu, der tit er broget rød og hvid - smuuuk farve - er bare mest til løver:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg synes altså også farven ser noget unaturlig ud :genert:

 

gud nå, i tænker henna? mon ikke bare det er billedets lidt dårlige kvalitet? så vidt jeg ved, er brun ikke en specielt eftertragtet farve rent udstillingsmæssigt, kan næsten ikke forestille mig, at man ville gide farve efter det? med mindre selvfølgelig, at man er petrine-typen, der bare synes, at det er festligt :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

det er bare dig :lol:

 

ej, jeg ved ikke - ser den underlig ud? den ser måske lidt touperet ud, men er det ikke bare udstillingslook?

 

Dens pels ser bare så kraftig og tyk ud - men måske er det den mættede dybe farve, der gør det... Når man lige har kigget en ekstra gang er det faktisk rigtig flot.

 

En lille en

 

:lun: Hvor er den nuttet..!! Hos den ser pelsen faktisk også ret tyk ud..

Link til indlæg
Del på andre sites

Magic (Mira er også mørkere indenfor end i solskin)

 

Har de haft samme farve Magic og Mira?? Og er de brune sjældne?

 

(Nu sidder jeg her og bliver forelsket i farven... Ender med, at jeg kommer til at ønske mig en i hver tænkelig farve, når det kommer til stykket:genert:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...