Hop til indhold

Mine særheder


Aslan
 Share

Recommended Posts

Altså, jeg er jo en hund........ siger mine mennesker.

 

Og jeg syntes selv jeg er ret normal, men mine mennesker siger jeg har noget de kalder for særheder.

Jeg kender ikke ordet særheder :vedikke:

 

 

F. eks når jeg har spist op, så piber jeg. Så siger de jeg er lidt sær.

Men det er da logisk hvorfor jeg piver, ikk?

 

Så når de giver mig noget u overskueligt stort at spise, så som tyggepinde der ligner tandbørster og er lidt hårde, så ligger jeg dem til forrådnelse i ca 5-9 dage.

Logisk ikk?

 

Så siger de, jeg er lidt underlig, det ord kender jeg heller ikke :vedikke:

 

Nå, jeg må nok hellere gå hen og ligge mig til at hvile, det plejer jeg jo at gøre på det her tidspunkt, hej hej alle hunde venner :vinken::vinken::vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så når de giver mig noget u overskueligt stort at spise, så som tyggepinde der ligner tandbørster og er lidt hårde, så ligger jeg dem til dem til forrådnelse i ca 5-9 dage

 

Helt logisk, jeg gemmer dem så bare i sofahjørnet, så kan varmen fra mine forældres numser fremskynde processen :mums:

 

Jeg piver så ikke når jeg er færdig med at spise, men jeg kan pive sådan rigtig insisterende og forurettet når jeg ligger i sofaen, og min mor har glemt at lægge tæppet over mig :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Trinus

Jeg piver hver lørdag og søndag morgen senest kl 6.45, hvor jeg tror at min far har glemt, at jeg venter på min morgentur! Og hvis han ikke reagere så hurtigt som jeg vil have, så henter jeg min storebror, Luffe, og så piver vi begge to :blink: Det virker hver gang!

 

Faktisk så piver jeg også hver aften, når min mor og far åbner opvaskemaskinen. De skulle jo helst vide, at jeg ikke har glemt, at vi skal på aftentur LIGE efter maden. Her gider Luffe bare ikke hjælpe mig, for han har travlt med at fiske efter madrester... og det forstår jeg ikke. Hvis de ikke får ryddet af border hurtigt nok, sætter jeg mig lige foran en af dem - og skruer op for lydstyrken - det virker sjovt nok også hver dag:yeah:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...