Hop til indhold

Best Friend


Gæst philip
 Share

Recommended Posts

Gæst philip

Er der nogen der kan oplyse hvor man kan købe Best Friend produkter på nettet. Jeg har fundet en side hundeogkatteshop.dk men de åbner først den 1 juni 2011.

 

Vi har desværre langt til den nærmeste Bilka så udvalget i de lokale supermarkeder er meget begrænset.

 

Håber der er nogen der kan hjælpe.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst philip

Det er det vi har gjort hidtil og det gør vi også gerne.

Vi køber ofte til måneders forbrug men det ville nu være skønt bare at kunne få det leveret.

 

Kan se på hjemmesiden hundeogkatteshop.dk at man blot skal købe for over 250kr for at få det fragt frit samt at priserne er de samme som i butikkerne.

 

Det ville bare være super nemt bare at bestille over nettet og få det leveret.

Link til indlæg
Del på andre sites

Min mistanke blev bekræftet...

 

https://www2.dk-hostmaster.dk/index.php?id=42&query=Hundeogkatteshop.dk&submit=S%F8g

 

Næste gang du laver skjult reklame, så husk at bruge et falsk navn :stupid:

 

http://www.bt.dk/debat/www.bt.dk/fritid/vi-med-hund/ny-webshop-hundeogkatteshop.dk

 

Eddermame dårligt maskeret skjult reklame lige efter at have oprettet en anden falsk bruger/tråd, der også lavede (ikke så) skjult reklame for den webshop. :lol:

 

Helt ærligt, Philip/Jennie, det er sgu dårlig stil, det der. :???: Vær dog ærlig og skriv, at du starter en ny webshop op med de og de produkter. Det andet virker så "lumpent", og du har faktisk fået lokket nogle brugere til at bruge tid på at svare dig, fordi de reelt har troet, at du bad om hjælp. Du er sikkert ligeglad, jeg går ud fra, at du bare prøver at komme højt op i søgeresultater, men jeg synes virkelig, at det er usympatisk på den måde at prøve at narre folk herinde, der bare gerne vil hjælpe en ny bruger. Mig får du i hvert fald aldrig som kunde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst philip

Nu har jeg da lært lidt om markedsføring.

Beklager at jeg har taget jeres tid.

 

Derfor med jeres accept vil jeg gerne fremsende nogle gratis produkter til jeres kæledyr?

 

Beklager den gene det må have påvirket.

Venligst send en e-mail til [email protected] med adresse.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst philip
Hvis Best Friend ikke gider sælge noget, før om et par uger, så find et andet mærke - jeg gider slet ikke deres produkter, de er fyldt med tilsætningsstoffer ;-)

 

Hvilket produkter er fyldt med tilsætningsstoffer?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis Best Friend ikke gider sælge noget, før om et par uger, så find et andet mærke - jeg gider slet ikke deres produkter, de er fyldt med tilsætningsstoffer ;-)

 

 

 

Ja ja, men ta nu en hund som Aslan som er....... selvtænkende og ikke yder for en almindelig godbid, men som gør alt for en welldonestang fyldt med sukker og tilsætningsstoffer :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

I love em :5up: eller altså, Aslan gør :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

ej øv, nu er jeg total skuffet..

 

jeg er en af dem der tit er på BF's side på FB, og deltager i mange af deres konkurrencer og vinder også af og til (kender du det, Aslan? ;) ) men den her slags markedsføring synes jeg da er vildt skuffende!!

Hvorfor ikke bare melde ærligt ud fra start af?????

 

Er BF med i det her??

 

Vi er jo flere på siden her der er aktive BF-fans på FB, og så er det da vildt skuffende at møde denne slags markedsføring.. Nu får jeg da mindre lyst til at kigge BF-ting i Bilka (og jeg kigger ellers hver gang, selvom min hund nægter at æde godbidderne!)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Kattiie
ej øv, nu er jeg total skuffet..

 

jeg er en af dem der tit er på BF's side på FB, og deltager i mange af deres konkurrencer og vinder også af og til (kender du det, Aslan? ;) ) men den her slags markedsføring synes jeg da er vildt skuffende!!

Hvorfor ikke bare melde ærligt ud fra start af?????

 

Er BF med i det her??

 

Vi er jo flere på siden her der er aktive BF-fans på FB, og så er det da vildt skuffende at møde denne slags markedsføring.. Nu får jeg da mindre lyst til at kigge BF-ting i Bilka (og jeg kigger ellers hver gang, selvom min hund nægter at æde godbidderne!)

 

I know the feeling, jeg er også selv BF-fan på fb og har også tit købt produkter,, men jeg synes ærlig talt det er for lavt det her...

 

Det ser vidst ud til at TS må sende gratisk produkter ud til os alle :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

I know the feeling, jeg er også selv BF-fan på fb og har også tit købt produkter,, men jeg synes ærlig talt det er for lavt det her...

 

Det ser vidst ud til at TS må sende gratisk produkter ud til os alle :blink:

 

 

Tjae, jeg har stadig masser af legetøj liggende i den kasse jeg vandt sidst.. Samt 10+ kalendere med Basse på.. jeg vil nu hellere være kunde og fan hos et etisk firma, med en korrekt markedsføring, end jeg vil have gratis ting :S

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...