Hop til indhold

Årets grillfest i løvelejren


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

  • Svar 64
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Tænker sådan, hvis nu man tager sårn et lille telt med, er der så mulighed for at slå det op?:genert:

 

FætterBR har fine telte, sådan et kunne man da investere i.. der kunne jeg da godt lige krølle mig sammen:blink:

Ja det er der..Ellers må du have en hængekøje på stativ så kan du vel være i forteltet..:hmm: Gad vide om ikke vi har en sovekabine til forteltet.. Det foresvæver mig noget om at jeg købte en i dyre domme engang isabella skulle have en kæreste med :hmm: det finder jeg ud af.. Så har jeg 4 ekstra sovepladser..Mener der er en luftmadras til.. Tjekker det lige

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det er der..Ellers må du have en hængekøje på stativ så kan du vel være i forteltet..:hmm: Gad vide om ikke vi har en sovekabine til forteltet.. Det foresvæver mig noget om at jeg købte en i dyre domme engang isabella skulle have en kæreste med :hmm: det finder jeg ud af.. Så har jeg 4 ekstra sovepladser..Mener der er en luftmadras til.. Tjekker det lige

 

Må du gerne finde ud af:mrgreen: Men asså, jeg ikke krævene.. En madras i et fortelt er fint:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Gæst Janni privat

Så er der lidt opdatering på grillfesten..

Vi flytter den til fredag i stedet for lørdag..Og prisen bliver sænket til 100 kr for voksne.. det MÅ det kunne gøres for :mrgreen:

 

Lørdag er der så fællesfesten med alle udstillere.. Helstegt pattegris.. Og et 4 mandsorkester der underholder hele aftenen til midnat hvor festen slutter..

Det koster 100 kr ..og børn under 12 år 50 kr...

 

Jeg vil gerne have en tilmelding til grillfesten..

Og hvis vi skal sidde samlet også en tilmelding til fællesfesten om lørdagen..

Link til indlæg
Del på andre sites

He he, skriv du mig på begge dage....jeg er jo til fest og kage :banan::banan:

 

danse, danse, danse :klovn: :ivrig: :bigsmile: :yeah: skååååålllll :cool:

 

der skulle så være en chance for jeg ser sådan ud både fredag og lørdag morgen :gab: :syg: :gab: :sove: :sove: :pift:

 

Godt initiativ Janni :klap::klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Janni privat

Så er der lidt opdatering på grillfesten..

Vi flytter den til fredag i stedet for lørdag..Og prisen bliver sænket til 100 kr for voksne.. det MÅ det kunne gøres for :mrgreen:

 

Lørdag er der så fællesfesten med alle udstillere.. Helstegt pattegris.. Og et 4 mandsorkester der underholder hele aftenen til midnat hvor festen slutter..

Det koster 100 kr ..og børn under 12 år 50 kr...

 

Jeg vil gerne have en tilmelding til grillfesten..

Og hvis vi skal sidde samlet også en tilmelding til fællesfesten om lørdagen..

 

Sidste tilmelding/betaling er den 10 juli

På konto 7428 1018544 (Nordjyske Bank)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Troglodyt

Jeg vil gerne med til begge dele!

 

Jiihaaa :banan:

 

Så er der lidt opdatering på grillfesten..

Vi flytter den til fredag i stedet for lørdag..Og prisen bliver sænket til 100 kr for voksne.. det MÅ det kunne gøres for :mrgreen:

 

Lørdag er der så fællesfesten med alle udstillere.. Helstegt pattegris.. Og et 4 mandsorkester der underholder hele aftenen til midnat hvor festen slutter..

Det koster 100 kr ..og børn under 12 år 50 kr...

 

Jeg vil gerne have en tilmelding til grillfesten..

Og hvis vi skal sidde samlet også en tilmelding til fællesfesten om lørdagen..

 

Sidste tilmelding/betaling er den 10 juli

 

På konto 7428 1018544 (Nordjyske Bank)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...