Hop til indhold

Årets grillfest i løvelejren


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

Årets grillfest i Løvelejren bliver den 23 juli 2011 ifm. Grenaa udstillingen.

 

Grillen bliver tændt kl. 17 og så griller vi det indkøbte kød og spiser det med salat/kartoffelsalat/flütes osv.

 

 

I løbet af aftenen vil der være kaffe/kage/guf og snakken vil forhåbentlig gå til langt ud på natten som den plejer eneste selskab er de svirrende myg..En form for spionmyg, hvis I spørger mig :engel:

 

Prisen incl. alt det du kan spise/sodavand/kaffe og kage er 150 kr. pr mand.

 

Udstillingen er en 3 dages udstilling og ifm. udstillingen oprettes der en campingplads hvor man for et lille beløb kan "ligge" i næsten en uge... Der er selvfølgelig badefaciliteter.

 

Så find løverne frem fra gemmerne og få dem støvet af.

 

Det plejer at være en hyggelig udstilling med dejligt samvær :mrgreen:

Og husk hvor løvefolket er, er der altid masser sjov (nøgne mennesker der løber efter flygtede hunde :engel:) og masser kage :klap:

 

Se mere om udstillingen på www.canis-minor.dk

Redigeret af Dinah
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 64
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

vi er i sommerhus på djursland den uge :banan: skal i hvert fald MINDST kigge forbi så!
Hvis I kan komme til grill halløjet så kom da endelig! Og ellers er I også velkomne på alle andre tidspunkter..Overvejer lidt kun at tage hvalpe med så skal jeg ikke ordne pelse :mrgreen: og så er det hele bare en fest..jeg er alligevel altid så useriøs :mrgreen:
Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis I kan komme til grill halløjet så kom da endelig! Og ellers er I også velkomne på alle andre tidspunkter..Overvejer lidt kun at tage hvalpe med så skal jeg ikke ordne pelse :mrgreen: og så er det hele bare en fest..jeg er alligevel altid så useriøs :mrgreen:

 

ja, jeg må lige finde ud af det, er jo afhængig af at blive kørt og hentet. håber på hvalpe, så kan jeg sikkert også lokke min mor med :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er bed and breskfast der kan anbefales..og man må have hund der..JEg har en gang sovet i telt der...jeg gør det ALDRIG igen..1. hunde der gøer..2. folk går forbi teltet..3. Jeg er for gammel til telt :mrgreen:

 

HADER at ligge i telt... Har været på ca. 1 million motorcykeltræf og festivaller... og det kræver altså en vis promille, at sove igennem:mrgreen:

 

Bed and breakfast lyder godt:-D - måske skulle man booke allerede nu... :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det vil jeg rigtig gerne benytte mig af, hvis Alfa ikke skal med (er i tvivl om hun kan)

Giver self tilskud til benzin, hvis det bliver:-D Må vi lige finde ud af, informerer straks Alfa om at hun skal blande sig i tråden:lol:

 

Turen er heller ikke så lang i godt selskab:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bille
og tysk heller ikke :mrgreen: Bille far skal til Langeland den Weekend :engel:

 

Altså Janni, din hukommelse fejler da ikke noget :blink:

 

Det er rigtigt, vi skal på Langelands Festival, som vist starter den weekend :hmm: men billefar skal også køre race vistnok, så der er lige noget logistik her, der skal samles op på :lol:

 

Man kan da ikke undvære sådan en fest :blink:

 

Må vist lige have styr på hans kalender, ellers må han stille campingvognen i Grenå og så fortsætte til Tyskland og sove i bilen - så kan vi deltage i festen med jer ....... hold da op en opstart til festivalen :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså Janni, din hukommelse fejler da ikke noget :blink:

 

Det er rigtigt, vi skal på Langelands Festival, som vist starter den weekend :hmm: men billefar skal også køre race vistnok, så der er lige noget logistik her, der skal samles op på :lol:

 

Man kan da ikke undvære sådan en fest :blink:

 

Må vist lige have styr på hans kalender, ellers må han stille campingvognen i Grenå og så fortsætte til Tyskland og sove i bilen - så kan vi deltage i festen med jer ....... hold da op en opstart til festivalen :slem:

Jeg husker det jeg vil huske :engel:
Link til indlæg
Del på andre sites

Altså Janni, din hukommelse fejler da ikke noget :blink:

 

Det er rigtigt, vi skal på Langelands Festival, som vist starter den weekend :hmm: men billefar skal også køre race vistnok, så der er lige noget logistik her, der skal samles op på :lol:

 

Man kan da ikke undvære sådan en fest :blink:

 

Må vist lige have styr på hans kalender, ellers må han stille campingvognen i Grenå og så fortsætte til Tyskland og sove i bilen - så kan vi deltage i festen med jer ....... hold da op en opstart til festivalen :slem:

 

I 2 må virkelig have en snak om, hva der er vigtigt her i livet. Prioteringer sir jeg.. Race? Langeland? :vedikke: LØVEFEST:klap::mrgreen::banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...