Hop til indhold

Simba og Trille


Gæst HannahPigen
 Share

Recommended Posts

Gæst HannahPigen

Efter jeg flyttede ind hos MorHannah ..... har jeg fundet ud af at hun er MEGET havegal og hun kan IKKE lide vovser i drivhuset - det er dog utroligt, der er så mange fine potter jeg kan tisse op af. En masse jeg kan ligge ovenpå, men hun siger så mange grimme ord hvis jeg lister bare en bette pote indenfor ....

IMG_5124.jpg

 

Er du snart færdig mor - jeg gidder ikke ligge her og vente altsor ..... du HAVDE lovet en tur til stranden....

IMG_5122.jpg

 

Hov jeg har daq helt glemt at præcentere Trillen ... hun er en gammel arrig dame, som viser sit gebis ved enhver lejlighed ...

IMG_5107-Kopi.jpg

 

Kaldte du .... her kommer byens mest nysgerrige Cocker ....

IMG_5108.jpg

 

Hvad - syntes du der er meget sand i min pels, det forstår jeg ikke ...

IMG_5116.jpg

 

Niks jeg gidder ikke den Simba køje

IMG_5119.jpg

 

 

IMG_5135.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst HannahPigen

:oops::oops::oops: Tak tak :oops::oops::oops:

 

Det glæder mig at I kan lide vores krudtugle ....

 

Trille, som den gamle hedder - hun viste tænder hvergang han kom for tæt på, men nu begynder det at hjælpe. De ligger ikke tæt endnu men det virker somom han er accepteret. Det må også være svært for hende hun har været allene de sidste 11 år, så er det ikke let at skulle konkurere med en lille ny om mor og fars opmærksomhed :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
:oops::oops::oops: Tak tak :oops::oops::oops:

 

Det glæder mig at I kan lide vores krudtugle ....

 

Trille, som den gamle hedder - hun viste tænder hvergang han kom for tæt på, men nu begynder det at hjælpe. De ligger ikke tæt endnu men det virker somom han er accepteret. Det må også være svært for hende hun har været allene de sidste 11 år, så er det ikke let at skulle konkurere med en lille ny om mor og fars opmærksomhed :blink:

 

De ser skønne ud :lun:

 

Dejligt at hun bliver mere interesseret i ham, lad hende få nogle fordele, få først og den slags, det kan hjælpe lidt for hende, også lidt alene-kvalitetstid :-)

Det behøver ikke betyde at man gør forskel (det gør jeg ikke, de har bare forskellige behov).

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst HannahPigen

Tak - det glæder mig meget at I kan lide vores perler :-)

 

Trille er ved at være mere glad for Simba .... de var begge med far på havnen, der kom genboen med hund og den hund vil gerne lege med Simba - Trille blev jalouex på genboens hund :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...