Hop til indhold

Pasning i Århus/omegn?


Gæst Inch
 Share

Recommended Posts

Jeg ved ikke, om det er det rigtige forum, men here it goes:

 

Jeg søger en, som kan passe min hund Molly af og til, meget gerne i Århusområdet, da jeg bor i Viby J og ikke har bil..

 

Molly er otte måneder og er en skøn og lidt forsigtig hund. Hun kan dog tro mod sin unge alder være lidt af en krudtugle. Hun er desværre rigtig ked af at være alene hjemme, men jeg kan ikke have hende med overalt :cry:

Så hvis nogen kender nogen, som kender nogen, så er jeg supermeget interesseret!!!

Jeg har ikke røven fuld af penge, så man skal desværre ikke forvente, at jeg kan give alverden for det. Men jeg skal gøre hvad jeg kan for, at begge parter bliver tilfredse..

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved ikke, om det er det rigtige forum, men here it goes:

 

Jeg søger en, som kan passe min hund Molly af og til, meget gerne i Århusområdet, da jeg bor i Viby J og ikke har bil..

 

Molly er otte måneder og er en skøn og lidt forsigtig hund. Hun kan dog tro mod sin unge alder være lidt af en krudtugle. Hun er desværre rigtig ked af at være alene hjemme, men jeg kan ikke have hende med overalt :cry:

 

Så hvis nogen kender nogen, som kender nogen, så er jeg supermeget interesseret!!!

 

Jeg har ikke røven fuld af penge, så man skal desværre ikke forvente, at jeg kan give alverden for det. Men jeg skal gøre hvad jeg kan for, at begge parter bliver tilfredse..

Jeg tror det ville være en god ide at komme med nogle flere oplysninger; er det hverdage eller ferie/ weekend du har brug for pasning, hvor mange timer ad gangen, hos dig eller hos passeren, osv:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror det ville være en god ide at komme med nogle flere oplysninger; er det hverdage eller ferie/ weekend du har brug for pasning, hvor mange timer ad gangen, hos dig eller hos passeren, osv:-D

 

Nå ja.. Hehe, desperation drev mig til at poste uden tanke for modtageren.. :genert:

 

... Men det er på hverdage, og som regel i 5-7 timer. Pasning kan både foregå hos mig eller passeren og jeg henter og bringer hende gerne selv.

 

Det behøver ikke at være "krævende" at passe Molly. Hvis det ønskes skal jeg selvfølgelig nok lufte hende selv.

 

Men ja, bare spørg, hvis der er yderligere :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 6 months later...
Hej Inch.

Jeg går ud fra du for længst har fundet en til at passe din vovse? Ellers vil jeg meget gerne hjælpe! Du kan jo tage et kig på min profil hvis du stadig kan bruge en! :-)

 

Hej

 

Ih, det lyder vildt fedt!

Molly kan som regel være alene nu, men man kan jo altid komme i situationer, hvor en hundepasser ville være guld værd! :-D

 

Vil du sende mig dit tlf-nummer i en PB, så jeg har mulighed for at kontakte dig, hvis det skulle blive aktuelt?

 

 

Tak!:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...