Hop til indhold

Pasning i Aalborgegnen-tråden


Gæst Katrine
 Share

Recommended Posts

Gæst Katrine

Jeg stod for en uge siden i den situation, at min hundepasser måtte melde afbud pga sygdom, og måtte igennem 5 af mine kontakter før jeg fandt en, som kunne hjælpe. har dog tænkt lidt på, hvad hvis man stod i en sådan situation igen og ikke kunne finde nogen og heller ikke kunne aflyse det man skulle?

 

Derfor opretter jeg denne tråd, hvor alle, som kan tilbyde pasning i Aalborgegnen kan skrive, og så kan interesserede kontakte via pb.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Katrine

Og jeg lægger ud.

 

Jeg kan tilbyde pasning i et ret stort omfang, da der næsten altid er nogen hjemme. Min kæreste og jeg arbejder på døgninstitution og ofte modsat hinanden, så der er stort set altid nogen hjemme.

 

Vi bor i et lille hus i Skalborg, lige ved city syd. Vi har en lukket have med gode muligheder for hundeleg.

Vi har selv en hund, Hector på nu 5 måneder. Han er glad for alle hunde, men meget legesyg og nærgående, så din hund skal kunne rumme en hvalp, der bare gerne vil snakke/lege.

Vi går ture 3 gange dagligt og gerne lange ture. Vi går primært i området omkring dall villaby og østerådalen.

 

Vi tilbyder pasning med det forbehold, at vi vil mødes med jer inden og sikre os, at hundene kan sammen, for vi har ikke mulighed for at adskille dem ret meget, da huset er meget lille.

 

Det er gratis, men hunden skal selv medbringe foder og div. udstyr.

 

Skriv en pb. ved interesse, så kan vi aftale detaljerne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Katrine

Man er selvfølgelig også velkommen til at skrive i tråden, selvom man kun kan tilbyde pasning ind i mellem. Og også hvis man passer mod betaling. Synes bare det kunne være skønt med et sted at kigge, hvis man står i en situation, hvor man har brug for pasning og ikke kender nogen der kan- altså et alternativ til hundepensioner :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har også mulighed for pasning indimellem. Det er bare et krav at din hund kan med andre hunde (selvfølgelig) og ikke æder mine katte. ;-)

 

Udover mig og min kæreste, bor her tre katte, en border collie hanhund på 14 måneder og to små hvide uldtotter (steriliserede tæver) på 4 år og 8 år.

Link til indlæg
Del på andre sites

Sikke en rigtig god idé, Katrine. Jeg har faktisk selv tænkt på at skrive en lignende tråd engang :blink:

 

Jeg bor i Aalborg Øst med min kæreste og vores 1-årige hund, Uffe, som er en meget venlig, dog også meget nærgående og legesyg, lille hund som elsker alle hunde han møder på sin vej. Vi vil også gerne tilbyde pasning engang imellem. Vi har desværre ingen have, men der er masser af grønne områder omkring os.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...