Hop til indhold

Er din hund mors/fars hund?


Hestkjær
 Share

Recommended Posts

Gæst Buddha

Motor er mest vant til at tage mærkelige steder hen med mig, så derfor lystrer han mig nok lidt mere udenfor. Det er også mig der træner mest med ham og finder på nye ting vi ikke kan gå gennem livet uden at få styr på :genert: Slæber kassevis af godbidder og legetøj med hjem, dét er også et hit.

 

Anders er mere god til at gå de ganske almindelige gode ture, og det er tit ham der har mad med hjem til hunden. Ham der fjerner tæger - jeg tager så bad og blowning.

 

Tror Motor er bedst venner med den som går turen :mrgreen: Ej, han er ret meget vores hund, men på forskellige måder.. vi får i hvert fald begge kys og overstrømmende hilsner når vi kommer hjem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Sheila er helt klart min hund, men hun er jo så egentlig også fædre løs.. Men andre familie medlemmer hun har boet sammen med har stadig ikke kunnet udkonkurrere mig:hjerte: Jeg kan huske da jeg lige hentede hende 11 mdr gammel at de første dage var hun også sindsygt knyttet til min mor, men så var det ligesom hun fandt ud af hvem hun hørte sammen med og hvor hun fik aktiviteter.

 

Mysla er Sheilas hund:mrgreen: Sheila er guuud i myslas øjne og hun er allermest ulykkelig hvis hun går fra hende eller gør noget hun ikke kan være med til. Dernæst kommer min lillesøster og så mig, jeg har måske efterhånden overhalet min søster:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...