Hop til indhold

Dejlig labrador/schæfer blanding søger nyt hjem


Gæst Rugfus
 Share

Recommended Posts

Gæst Rugfus

Da min (gravide) kæreste har fået allergi søger den dejlige Rugfus (ja, det er stavet forkert med vilje :)) et nyt hjem.

 

Rugfus er en omplaceringshund som vi fik for omtrent en måned siden. Han er 2 år gammel og har et dejligt væsen. Han vejer ca. 25 kilo.

 

Han er kemisk kastreret og har et godt temperament.

 

Han kan være alene hjemme, gøer sjældent, er meget blid og kærlig og helt rolig indendørs. Han tager ikke mad fra bordet eller hopper op og er i det hele taget eksemplarisk.

 

Udendørs er han aktiv og opsøgende. Han kan godt lide lange ture og elsker at blive sat i arbejde. På den lidt negative side har han det med at trække (vi er gået i gang med at træne det væk, men der er noget vej endnu) og han kan godt finde på at vrisse/gø af andre hanhunde, hvis de ikke vil hilse på ham (eller hvis han ikke får lov at hilse på dem). Det er dog ikke noget der stikker dybt.

 

Prisen kan vi snakke om - det vigtigste for os er at finde et godt hjem til ham.

 

Billeder af ham kan ses på picasaweb (gå ind på picasaweb punktum google punktum com og søg efter "rugfus") - jeg kan desværre ikke oprette links herinde, men skriv eventuelt til mig her eller på rugfus snabela gmail punktum com.

 

Med venlig hilsen,

Rugfus

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 year later...
Godt tak du, jeg går her og tænker på at få hund nummer to (har en Labrador). Jeg ved ikke hvilken jeg vil gerne have en mindre en den jeg har, hvilken en synes du? bare spørg efter noget hvis du er i tvivl.

 

Hvis du gerne vil have flere meninger, kan jeg anbefale at du opretter en tråd.. Så ser folk at du har et spørgsmål og vil sikkert gerne hjælpe dig..

 

Og velkommen til :vinke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det havde jeg også tænkt, men jeg ved ikke hvordan man gør, måske er det bare mig der er dum, men jeg har ikke haft en profil herinde så længe.

 

Nej, du er ikke dum, du har bare begynder vanskeligheder, det har vi andre også haft :-)

 

Oppe i toppen af siden, under "velkommen til hundeforum", er der en bjælke. Der står, Artikler, Forum, Blogs o.s.v.

Du trykker på Forum og så finder du det forum, der hedder Debat og så opretter du en ny tråd, øverst, når du har lukket siden op. Der står opret ny tråd.

Håber, ikke det er for indviklet forklaret.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...