Gæst Idéfix Skrevet Juni 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2011 Er der nogle der ude der kan hjælpe? -Og måske hjælp til selvhjælp. Da jeg tilflytter Aalborg om ca. et par sekunder og er Rally-instruktør uden et hold, har jeg brug for lidt hjælp:-). Jeg søger en 'tot' græs inden for Aalborg kommune, til at undervise på. Jeg kan se ud fra nettet at der er mangel på undervisere oppe i Nordjylland og jeg mangler bare pladsen. ??? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Baloka Besvaret Juni 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2011 Hej idefix. Vi er en træningsplads som godt kunne tænke os at få kørt rally ind. Vi ligger i Aalborg og træner kun berner sennen hunde. Tænker lidt på hvad du skal have for at komme ud og vise det frem og evt. "uddanne" os trænere til at kunne håndtere det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Idéfix Besvaret Juni 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2011 Hej Baloca Tak for din respons, jeg vender lige tilbage en gang i næste uge:-) Hold humøret højt så længe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Idéfix Besvaret Juni 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2011 Hej igen Baloca. Jeg vil gerne hører lidt om hvor meget I kender til rally, hvad det er I forventer og om hvor mange I tror der vil deltage, før jeg prissætter. Jeg kommer gerne og holder en kursusdag, underviser Jeres kursister og/eller underviser Jer instruktører. Fortæl også gerne lidt mere om hvad I ellers har i klubben. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Baloka Besvaret Juni 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 29, 2011 Vi er som sagt en klub der kun består af Berner Sennen hunde. Godt en 38 stykker. Vi kører almindelig lydighed og har engang i mellem lidt agility, vognkørsel og ringtræning på programmet. Der er en del der har nævnt Rally og at de synes det kunne være en fed møde at træne hunden på. Men præcis hvormange det kan jeg desværre ikke sige. Om det skal være en introdag til at starte med eller en gang undervisning af os som instruktører det ved jeg ikke - har du nogle forslag? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Idéfix Besvaret Juni 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2011 Lyder fint. Jeg vil foreslå at jeg kommer og introduceret Rally, for alle, en dag. Hvis der er interesse vil jeg foreslå, efterfølgende undervisning 10 gange (á 1,5 time) på beg. nivo, af instruktører og evt. kursister. Der ud over lidt teori for kommende instruktører. Hold på max. 10 hunde. Det er nødvendigt for hundene at kunne sit, dæk og også gerne bliv. Jeg ved at det ikke er alle der er intereseret i at gå til konkurrence, men jeg vil anbefale, at skal man undervise i Rally, er det en rigtig god idé, selv at have prøvet at blive bedømt, mindst een gang. Dette gør det nemmere at videregive erfarringer til de kursister der er intereseret i konkurrence. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Baloka Besvaret Juni 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2011 Det lyder ehelt fint - hvad vil prisen ca lyde på? For skal give det videre til de andre trænere og så skal vi planlægge hvad vi vil Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Baloka Besvaret August 16, 2011 Rapporter Share Besvaret August 16, 2011 Hej igen. Så er vi ved at være klar til så småt at snuse til Rally. hvordan ser din plan ud sådan her i den nærmeste fremtid? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Idéfix Besvaret August 16, 2011 Rapporter Share Besvaret August 16, 2011 Hej igen Baloka. Du skriver "inden for den nærmeste fremtid".... Hvad siger I til intro-dag den 3. september? Hvad angår hold undervisning, så er mine tirsdage og onsdage blevet taget i mellemtiden. Hvad med mandage, torsdage eller fredage, med opstart i uge 37 eller weekends? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Baloka Besvaret August 16, 2011 Rapporter Share Besvaret August 16, 2011 Vi havde tænkt os at det skulle være lørdag. det er den eneste dag vi har pladsen. Først havde vi tænkt hvis du kunne komme og give sådan en intro og folk fik smag for hvad det var og derefter kunne dem der havde lyst tilmelde sig en træningsgang på 10 gange til 550kr eller hvad var det du sagde prisen var. Vi træner alm lydighed fra kl. 9-10 og havde forestillet os et evt. Rallyhold fra kl. 10.30-11.30. Ved ikke hvordan dette passer dig? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Idéfix Besvaret August 16, 2011 Rapporter Share Besvaret August 16, 2011 Lyder rigtig fint. Jeg kan dog først starte lørdags holdene, hvis tilslutning, fra uge 38. -Og så vil det, hvis der er flere end 7 hunde, være bedst med 1,5times undervisning af gangen, så evt. 10.30-12.00. Der skal være lidt tid, ca. 30 min. (som ikke indgår i undervisningen) til at jeg kan stille baneremedier op, inden undervisning. Passer lørdag den 3. sep. Jer med hensyn til intro? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Baloka Besvaret August 17, 2011 Rapporter Share Besvaret August 17, 2011 D. 3 er desværre ikke helt god da vi er en masse til udstilling i køge. Hvad siger du evt. til intro d. 17 september og evt. opstart d. 24 september? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lenschow Besvaret August 17, 2011 Rapporter Share Besvaret August 17, 2011 Kunne du ikke starte noget omkring mig også? Jeg bor ved Hobro..... Jeg ville gerne træne rally med min dejlige hund, men savner et sted.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Idéfix Besvaret August 17, 2011 Rapporter Share Besvaret August 17, 2011 Lenschow: Det kan jeg godt, men mangler, som øverst beskrevet, pladsen/græsareal... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lenschow Besvaret August 17, 2011 Rapporter Share Besvaret August 17, 2011 Det kan jeg skaffe - hvor kan jeg læse om dig og dine metoder? Jeg tror vi er flere i Hvilsom og omegn, der gerne vil..... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Idéfix Besvaret August 19, 2011 Rapporter Share Besvaret August 19, 2011 Det lyde da helt fint. Jeg er uddannet i Hundeklubben Lyngby, der er under DGI-regi. Prøv at se deres hjemmeside ( hundeklubben-lyngby.dk ) for deres poltik. Jeg går ind for ros og positiv forstærkning af både hund og fører. Det er vigtigt at både hund og fører føler glæde. Hunde er forskellige lige som os mennesker og derfor er det vigtigt at vi atger tingene som de kommer. Nogle er konkurrence mindet og andre ikke. Undervisningen foregår både individuelt og kollektivt, man lærer også af at se på andre. Se hvor mange du kan samle Hold med undervisning á 1,5time, 10 gange, max.10 hunde (minimum 5 hunde) pr. hold, af en pris på 550,- pr. hund. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Baloka Besvaret September 16, 2011 Rapporter Share Besvaret September 16, 2011 Hej Ja så er vi ved at nærme os dagen hvor vi skal have besøg af dig. Håber stadig vi har en aftale. Ved ikke om du evt. kan lave et lille opslag om, hvordan du havde forstillet dig dagen forløbge - så kan jeg komme det på vores hjemmeside. Hvad med betaling og er der et max antal folk? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Idéfix Besvaret September 21, 2011 Rapporter Share Besvaret September 21, 2011 Hej Baloka. Jeg har sendt et par private beskeder til dig....har du set dem? Idéfix Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Baloka Besvaret September 21, 2011 Rapporter Share Besvaret September 21, 2011 Nej det har jeg ikke - tror ikke det virker så godt det her hundeforum. Kan du ikke sende dem til min private mail? [email protected] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Idéfix Besvaret September 21, 2011 Rapporter Share Besvaret September 21, 2011 Fint det prøver jeg Synes nok det var noget mærkeligt..... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bellas mor Besvaret August 15, 2012 Rapporter Share Besvaret August 15, 2012 Hej, har du fundet en tot græs :slem: og hvis ?? hvor træner du, og starter du hold i år, ?? vi kunne godt tænke os at prøve Rally og leder efter stedet at træne i Aalborg/Nørresundby Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Idéfix Besvaret August 15, 2012 Rapporter Share Besvaret August 15, 2012 Hej, har du fundet en tot græs :slem: og hvis ?? hvor træner du, og starter du hold i år, ?? vi kunne godt tænke os at prøve Rally og leder efter stedet at træne i Aalborg/Nørresundby Jeg har ikke undervisningstilbud længere da jeg pr.1/10-2012 bor i Norge. Kan oplyse at DKK underviser et sted i Aalborg, men ved ikke hvor. Hørte det i Berner Sennen klubben sidste år. Ked af ikke at kunne hjælpe bedre. Håber det lykkedes for dig for Kavallier elsker rally, min gør i alt fald Held og lykke. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret August 15, 2012 Rapporter Share Besvaret August 15, 2012 Vi har i Dkk-Aalborg træning på Skalborg Dyrskueplads onsdag aften. Jeg er instruktør, så bare spørg hvis du har spørgsmål. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rams Besvaret August 17, 2012 Rapporter Share Besvaret August 17, 2012 Der er også rallyhold i dch-aalborg. Der træner jeg, og er glad for det:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts