Gæst Sisse Skrevet Juni 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2011 Charlie er nemlig så dygtig :) Han kan; Sit - kom - dæk- op i kurven - gå uden snor ( også ved vejen men han har den dog på om dagen) bliver hos mig når der kommer andre hunde og mennesker hvis jeg siger det - nej. også kan han give en dejlig møsser Udover det sover han igennem om natten = ingen uheld. Han har kun tisset indenfor 1 gang idag .. Og mors vaps er kun 12 uger Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gismo hunden Besvaret Juni 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 7, 2011 Charlie er nemlig så dygtig :) Han kan; Sit - kom - dæk- op i kurven - gå uden snor ( også ved vejen men han har den dog på om dagen) bliver hos mig når der kommer andre hunde og mennesker hvis jeg siger det - nej. også kan han give en dejlig møsser Udover det sover han igennem om natten = ingen uheld. Han har kun tisset indenfor 1 gang idag .. Og mors vaps er kun 12 uger Det er rigtig flot, dog ville jeg ikke stole på en 12 uger hvalp uden snor ved en vej. Ikke engang om aften. Pludselig kan der komme noget der er meget interessant, eller noget der gør ham forskrækket og han løber ud på vejen. Bare min mening. Ellers er jeg enig - dygtig hund :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret Juni 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 7, 2011 Det er superflot!!!. :klap: Og nu ved jeg godt at jeg hælder lidt malurt i bægeret, men den med vejen...... altså, lige pludselig slipper den afhængighed som små hvalpe har til deres ejer og det skulle jo nødigt ske en dag hvor han går langs vejen uden snor på. Jeg er sikker på at du passer godt på ham og det er ikke for at dunke dig i hovedet, men når hvalpe vokser op, foretager de sig jo sommetider nogle helt uforudsigelige ting. ........ og det er somend også muligt at du allerede har den viden, så må du bare se bort fra mit indlæg og tage imod min undskyldning (som sagt så kender jeg jer jo ikke). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sisse Besvaret Juni 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 7, 2011 Det er rigtig flot, dog ville jeg ikke stole på en 12 uger hvalp uden snor ved en vej. Ikke engang om aften. Pludselig kan der komme noget der er meget interessant, eller noget der gør ham forskrækket og han løber ud på vejen. Bare min mening. Ellers er jeg enig - dygtig hund :klap: Det os rigtig nok og han kommer self i snor hvis der er biler Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sisse Besvaret Juni 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 7, 2011 Det er superflot!!!. :klap: Og nu ved jeg godt at jeg hælder lidt malurt i bægeret, men den med vejen...... altså, lige pludselig slipper den afhængighed som små hvalpe har til deres ejer og det skulle jo nødigt ske en dag hvor han går langs vejen uden snor på. Jeg er sikker på at du passer godt på ham og det er ikke for at dunke dig i hovedet, men når hvalpe vokser op, foretager de sig jo sommetider nogle helt uforudsigelige ting. ........ og det er somend også muligt at du allerede har den viden, så må du bare se bort fra mit indlæg og tage imod min undskyldning (som sagt så kender jeg jer jo ikke). Det gør du slet ikke. Jeg ved godt han måske vokser fra det og derfor ved jeg også det er vigtig at vi holder ved at træne det :blink: Så du skal skam ikke undskylde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Juni 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2011 Det lyder som en rigtig god start på et godt hundeliv, og du kan sagtens være glad og stolt. :5up: Men jeg er absolut også enig med Gismohunden og Ascha. Når hvalpe er så nye og små, er de meget afhængige af deres forældre, først de firbenede og derefter de tobende. Men efterhånden som de bliver mere modige, kan man ikke regne med, at de bliver ved med at "klæbe". Når den tid kommer ville jeg nok holde ham i snor, men ellers blive ved med at træne som du gør. Held og lykke med det hele, og glæder mig til billeder, nu dit kamera er dukket op. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts