Hop til indhold

Min hund har pisset i min helt nye seng *gRRR*


Gæst cyberraga
 Share

Recommended Posts

Og jo, selvfølgelig fik hun lov at sove inde i soveværelset som hun plejer. I må godt nok være nogle afbalancerede mennesker, siden I ikke fatter hvad for noget l*** man lukker ud i øjeblikkets vrede. Sheeeeesh :shock:

Men det kan vi jo ikke vide, når det er det du skriver. Vi kender dig jo ikke og ved ikke at det bare er noget du siger i vrede, skal du huske på. Jeg er da ked af, at du føler dig misforstået, men det er ikke nemt at gennemskue, at det er sådan du har ment det, når vi ikke kender dig.

 

Jeg kan da også sagtens forstå, at du er pisse træt af det, når du har brugt så mange penge på det. Det er da træls. Men det er også bare synd for hunden, som jo ikke gør det for at genere dig.

 

Og så håber jeg da, at du finder et andet forum at være på :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

omplacere hende. Hun er jo ikke ønsket hos jer? hun skulle helst være hos ngoen der bekmrer sig om et (kæle)dyr og forstår deres behov.

Jeg synes virkelig ikke, at du kan konkludere, at trådstarters hund er uønsket og ikke bliver passet godt nok ud fra så få indlæg.

 

Du har læst, at trådstarter har håndteret den her situation forkert, men det er vel også alt du ved?

 

Forstår ikke du siger hun ikke hører til indenfor, det er jo ikke et landbrugs dyr du har? (de kommer forresten også indenfor af og til)

 

Hvorfor bliver du mere sur over at vi finder det forkasteligt at du laver sådanne fysiske overgreb på din stakkels lille hund?

 

En sviner fra mig? jeg er bare ærlig og i det forum her tænker jeg først og fremmest på hundens bedste.

Men der er jo mange at være ærlig på. Man kan godt komme igennem med sit synspunkt med respekt for ejeren - det er trods alt dem der skal ændre på tingene. Så nytter det jo ikke at svine dem til, hvis du vil opnå at de lytter og forstår dig.

 

Jeg reagere på din reaktion over for din stakkels hund. Jeg er mere bekymret for din adfærd end din hunds.

Og så bekymret for din hund måske har en sygdom som gør hun tisser steder hun ikke plejer.

Eller i selv har fremprovokeret disse tisseri med forkert håndtering af hende.

:-)

Igen ved du jo ikke noget om hvordan hunden ellers er håndteret i hverdagen :-)
Link til indlæg
Del på andre sites

Så vidt jeg ved er der noget der hedder "Lad mig leve", så det vil jeg lige finde ud af.

 

:megaked::megaked::megaked::megaked::megaked:

Jeg synes altså ikke du behøver skille dig af med din hund, fordi du har lavet ét fejltrin :ae: Det sker for os alle sammen - tror ikke du finder nogen herinde, der ikke har gjort et eller andet, de har fortrudt - og vi må bare lære af det :-) Og det forsøger du jo også, så slå nu lige koldt vand i blodet :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes virkelig ikke, at du kan konkludere, at trådstarters hund er uønsket og ikke bliver passet godt nok ud fra så få indlæg.

 

Du har læst, at trådstarter har håndteret den her situation forkert, men det er vel også alt du ved? Men der er jo mange at være ærlig på. Man kan godt komme igennem med sit synspunkt med respekt for ejeren - det er trods alt dem der skal ændre på tingene. Så nytter det jo ikke at svine dem til, hvis du vil opnå at de lytter og forstår dig. Igen ved du jo ikke noget om hvordan hunden ellers er håndteret i hverdagen :-)

 

Hun vil aflive hunden pga. en tissetår? jeg forholder mig til det der skrives ;-)

 

Fair nok, smutter ud af tråden, har intet positivt at bidrage med alligevel :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og til dem der ikke ved hvad jeg ville med mit første indlæg...

 

 

 

... så ville jeg selvfølgelig gerne vide nogle alternative metoder til min reaktion, som jeg udemærket godt vidste var forkert, men oh well...

 

:stupid:

 

Start med at ryge igen, få styr på din medicinering (sagt i venlighed, da du selv skriver, du har en sygdom), få styr på temperamentet og indse, at hvis du har råd til en vanvittig dyr seng, så har du nok råd til en vask og rens.

 

Hvis du overvejer aflivning pga en tissetår, ja, så ville jeg også anbefale en omplacering.

Link til indlæg
Del på andre sites

Start med at ryge igen, få styr på din medicinering (sagt i venlighed, da du selv skriver, du har en sygdom), få styr på temperamentet og indse, at hvis du har råd til en vanvittig dyr seng, så har du nok råd til en vask og rens.

 

Hvis du overvejer aflivning pga en tissetår, ja, så ville jeg også anbefale en omplacering.

 

Lige det med at begynde at ryge igen, det er nok ikke så smart, når man tænker på den blodprop TS beskrev.

Men måske noget nekotintyggegummi istedet :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde
Du skal passe på hva du skriver i et åbent forum, selvom du skriver i vrede!

Meget kan misforståes, og specielt når vi ikke kender dig!

 

 

Ja, det er jeg meget enig i. baade hvad angaar en selv og andre:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun vil aflive hunden pga. en tissetår? jeg forholder mig til det der skrives ;-)

 

Fair nok, smutter ud af tråden, har intet positivt at bidrage med alligevel :vinken:

Sådan læste jeg det ikke :-) Jeg læste det mere som en slags forsvarstale ala "Når I nu synes jeg er en dårlig hundeejer, som måske bare skulle aflive min hund, så vil jeg lige fortælle, at jeg altså har reddet ham.." Agtigt :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for den smule forståelse der var hist og her. Resten kan jeg ikke rigtig bruge til så meget, andet end at jeg kan blive mere sur og ked af det.

 

Jeg kunne da gerne tænke mig at vide, om I synes jeg er så dårlig en hundeejer, at jeg skal få hunden aflivet? For hvis det ikke var for mig, så var hun for længst aflivet. Hendes gamle ejer ville nemlig ha' aflivet hende, da hun var 1½ år gammel. Han har siden haft en hund som også er blevet aflivet, har jeg lige fået af vide.

 

Der er ingen her der skriver noget om at hunden hellere skulle aflives - der er ingen grund til at lægge ord i munden af nogle herinde. Mange reagerer sådan fordi stort set alle brugere herinde er meget(!) imod ag bruge straf i alle situationer. Så sandelig også den beskrevne! Som der også skrives kan det give problemer senere hen, fordi hunden ganske nemt kommer til at associere det at urinere med noget meget negativt og for dig uønsket.

 

Personligt synes jeg slet ikke man skal holde dyr inde. Jeg kan da se på min egen skat, hvordan hun længes ud, lige meget hvor lange ture vi går og om vi har været ude hele dagen. Dyr hører slet ikke til indendøre, men nu er jeg blevet afhængig af hende. Jeg elsker hende.

 

Det er da rigtig dejligt at læse! Men kan du så ikke også forstå at vi reagerer som vi gør? Fordi vi jo også elsker vores hunde, og er så meget imod straf, da det sjældent fører noget heldigt med sig. Du elsker din hund og jeg er ikke i tvivl om at hun er glad for dig. Men det ubehag du påførte hende i den situation er et voldsomt tillidsbrud i jeres forhold...

 

Sagen er den at jeg fik en blodprop for 2 måneder siden, så jeg er for nylig stoppet med at ryge 40 cigaretter om dagen, og det er ikke nemt som psykisk syg (skizofren), så mit temperament er lidt højt for tiden.

 

Nåh men jeg tvivler på jeg kommer her forbi igen, for jeg har ikke brug for sådan en sviner igen (specielt som fra den af guanomo). Måske jeg kan finde et alternativ til dette forum - jeg har jo set hvordan I har behandlet andre mennesker også.

 

Jeg er ked at at du føler dig svinet til... Hunde-forum er ellers fyldt med rigtig dejlige mennesker. Vi har alle det tilfælles at vi er enormt glade for vores dyr. Derfor kan vi også være hurtige til at reagere hvis der er noget der "føles forkert"...

Link til indlæg
Del på andre sites

Og jo, selvfølgelig fik hun lov at sove inde i soveværelset som hun plejer. I må godt nok være nogle afbalancerede mennesker, siden I ikke fatter hvad for noget l*** man lukker ud i øjeblikkets vrede. Sheeeeesh :shock:

 

Rolig nu... Der er ingen grund til at slå over i sådan en tone. Folk reagerer på det du skriver i startindlægget - blandt andet jo altså at du er usikker på om hun kommer i soveværelset og sove igen. Hvis ikke du vil have at folk læser det sådan er du jo selv nødt til at uddybe og skrive at selvfølgelig kommer hun i soveværelset igen, det var bare i kampens hede...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...