Gryn Skrevet Juni 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2011 Vi var ved at være trætte/kede af Groa fuglejagt med der tilhørende døde fugle. For 3 uger siden gik jeg i gang med at træne hende væk fra det. I dag kom belønningen da vi gik tur, hun var i flexline. Pludselig dukker der en hel flok spurve op lige foran hende, et helt tag selv bord. Jeg skynder mig at sige no, og så vender hun sig mod mig for at få godbid.:banan: Det er dejligt, håber det vil redde mange småfugle. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret Juni 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2011 Hvor er hun dygtig :klap: Det er altid dejligt at blive bekræftet i at træningen fungerer :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Juni 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2011 Hvor er hun dygtig :klap: Det er altid dejligt at blive bekræftet i at træningen fungerer :5up: Nemlig, og er overrasket over det er gået så hurtigt. Vi jo kun kunnet træne når vi har mødt fugle. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Juni 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2011 Nemlig, og er overrasket over det er gået så hurtigt. Vi jo kun kunnet træne når vi har mødt fugle. Pudler har jo en del brikker at flytte med. :5up: Skønt at det går så godt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juni 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2011 Hold da op hvor er det stærkt gået :klap: Kan du ikke lige komme forbi og lære Luna det på samme korte tid :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst LauraS Besvaret Juni 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2011 Det er bare det bedste når man kan se resultater af ens træning!! :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Juni 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2011 Skønt med så flot resultat efter træning. Hvor er hun bare dygtig :5up:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Juni 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2011 Hold da op hvor er det stærkt gået :klap: Kan du ikke lige komme forbi og lære Luna det på samme korte tid :blink: Det skulle jeg lige til at skrive Hvordan har du trænet det? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MiniBillen Besvaret Juni 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2011 (rettet) Hvor er i gode:mrgreen: Og sikke en klog hund at lære det så hurtigt! imponerende:mrgreen: Redigeret Juni 14, 2011 af MiniBillen dumt ordvalg.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts