Hop til indhold

Sommerferie billeder


Bantus
 Share

Recommended Posts

Så er vi kommet hjem fra en dejlig tur i sommerhus, vejret var med os alle dagene, vi havde lidt torden en dag, men ellers var det fint. Hundene badede både morgen middag og aften :-) og ellers så løb de bare rundt og hyggede sig i haven, var med på kørerture, og om aftenene faldt de om med et brag. Lige nu har de sovet fra klokken 12 af og så til nu, så tror at de er total smadret. Men ellers var der lækkert, vi havde en fantastisk udsigt, og der var bare total ro over stedet, lige noget som jeg elsker :-)

 

Bantus

DSC_0372.jpg

DSC_0406.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

44823d1307720418t-sommerferie-billeder-csc_0362.jpg

 

Hun ligner bare Så meget Sookie her :klap: mad=åben mund :mrgreen:

 

Der ser godt nok dejligt ud i det sommerhus - hvor er det henne ?

 

 

hehe ja :-)

 

Det var et rigtig lækkert sommerhus ved vestervig i thy, det er meget langt nord på, synes det tog en evighed at køre der op, men der var skønt der oppe, og rigtig hundevenligt, og det var jo hovedsagen.

 

Bantus

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er vi kommet hjem fra en dejlig tur i sommerhus, vejret var med os alle dagene, vi havde lidt torden en dag, men ellers var det fint. Hundene badede både morgen middag og aften :-) og ellers så løb de bare rundt og hyggede sig i haven, var med på kørerture, og om aftenene faldt de om med et brag. Lige nu har de sovet fra klokken 12 af og så til nu, så tror at de er total smadret. Men ellers var der lækkert, vi havde en fantastisk udsigt, og der var bare total ro over stedet, lige noget som jeg elsker :-)

 

Bantus

 

Skønne sommerbilleder.

Er det din far i baggrunden på billede nr.3?

Der er en flot natur i Thy, har du et link til sommerhuset?

Link til indlæg
Del på andre sites

Skønne sommerbilleder.

Er det din far i baggrunden på billede nr.3?

Der er en flot natur i Thy, har du et link til sommerhuset?

 

Ja det er min far, hvis du ser os ved siden af hinanden, så er man heller ikke i tvivl overhovedet:-D Da han lå på hospitalet, var der mange af sygeplejerskerne der sagde, hold da op hvor i ligner hinanden. Vi har også DNA test på at jeg ligner min far mest, og min bror ligner min mor mest, det er lidt sjovt.

 

Der er virkelig flot der oppe, kan godt anbefale det, især i starten af juni inden turisterne kommer, for så er der dejligt øde. Linket til sommerhuset er her. Thy Sommerhus 333 - Hannesvej , Danmark - Kjærgaarden/Limfjorden - Sommerhuse | Feriepartner Danmark

 

Bantus

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det er min far, hvis du ser os ved siden af hinanden, så er man heller ikke i tvivl overhovedet:-D Da han lå på hospitalet, var der mange af sygeplejerskerne der sagde, hold da op hvor i ligner hinanden. Vi har også DNA test på at jeg ligner min far mest, og min bror ligner min mor mest, det er lidt sjovt.

 

Der er virkelig flot der oppe, kan godt anbefale det, især i starten af juni inden turisterne kommer, for så er der dejligt øde. Linket til sommerhuset er her. Thy Sommerhus 333 - Hannesvej , Danmark - Kjærgaarden/Limfjorden - Sommerhuse | Feriepartner Danmark

 

Bantus

 

Tak.

Ja du ligner ham meget kan jeg se da jeg forstørrede billedet.;-)

Han ser rigtig rar ud.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...