Hop til indhold

Min hund er lidt besynderlig!


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Gæst Buddha

Vi var oppe ved en dame igår, da vi skulle hjem står hende og jeg lige og sludrer færdigt i døren. Motor går stiller rundt og tjekker hendes lille have ud, og finder så hendes hunds bamser som ligger lidt hist og pist i hjørnerne.

 

Motor tager den ene, lægger den nøje et udvalgt sted på græsset.

Han tager den næste, går lidt frem og tilbage, lægger den nøje på fliserne - sjovt nok i lige line med den første.

Vi står og kigger.. Motor går hen til en tredje bamse, tager den i munden.... og ligger den på line mellem de første 2!

 

Så gik vi osse, freaky lille vuf :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Ja han er en spøjs en ham Motor :mrgreen:. Men søøøød :hjerte:

 

Jeg elsker stadig hans gø-knap :-D total øv at Luxen ikke har sådan en :fornaermet:

 

Han er totalt sød :lun:

 

Haha Motors knap virker stadig :rolleyes: Havde ellers håbet at alle samojeder havde sådan een....

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Måske du har en geni hund :shock:

 

Jo - geni/autist, whats the difference?

 

Jeg tror, hvis han havde fået lov at blive ved med at arrangere bamser, at han så til sidst ville have lavet et KÆMPE mønster, ala de der korn cirkler/mønstre, så aliens udefra kunne se, at Motor er ved at overtage verdens herredømmet :klap:

 

Jeg tror muligvis bare han havde lagt alle på stribe. Der skal jo altså være orden på det hele!

 

Men mønstre kunne ellers være pænt sejt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...