Hop til indhold

Charlie - en rigtig løve!


MiniBillen
 Share

Recommended Posts

Som titlen så pænt skriver det, er min lille basse en ægte løve, der graver i vandskålen! Den vandskål blev revet rundt og sat på plads, og jeg har beviset:slem:

Og i går aftes tog jeg ca 100 billeder bare numser - det skulle have været af selve løverne, men de forsvandt hurtigt ud af rammen.. Sidde stille i 6 sekunder, det dur Bille-løverne ej til:lol:

 

Men fik da 2 gode billeder:klap:

 

m97hhs.jpg

 

Og gnaske gnaske

 

24p9aih.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

:klap: Hehe - han får da godt nok tømt den vandskål

- og den stakkel mangler mere vand til at lege med :mrgreen:

 

Hehe ja.. Synes jeg fylder op hele tiden.. Men den bliver også tømt et par gange om dagen:lol: Han har ikke helt forstået konceptet af "nej" endnu:mrgreen:

 

Og jeg optog første gang han gjorde det, og synes det var vildt sødt så kunne ikke få mig selv til at sige nej - ups:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er han sød :lun: Duffy praktiserede i stor stil også at grave og tømme vandskålen da hun var hvalp, det må være noget der lægger til de løver :mrgreen:

 

Det tror jeg bestemt:mrgreen: Jessie og Freddie gjorde det også som små - mest Jessie.. hun er ikke helt afvænnet endnu.. Nu dykker hun i skålen for at lave bobler - det nemli rigtig sjawt:klap:

 

Hvor gammel var duffy, før vandskålen ikke var totalt griner mere?:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Findus
Det tror jeg bestemt:mrgreen: Jessie og Freddie gjorde det også som små - mest Jessie.. hun er ikke helt afvænnet endnu.. Nu dykker hun i skålen for at lave bobler - det nemli rigtig sjawt:klap:

 

Hvor gammel var duffy, før vandskålen ikke var totalt griner mere?:blink:

 

Puh, det kan jeg dælme ikke lige huske, men hun er i hvert fald vokset fra det :mrgreen: men voksen vil jeg nu ikke kalde hende, hun er stadig meget meget legesyg og leger nærmest mere med sit legetøj nu end da hun var hvalp :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Janni privat

Det er vel som man vænner dem af med det?

Mine voksne gør det stadig..Graver, drukner ting og laver bobler.. Bobletingen er god, for så kan de dykke efter ting (nøgler osv) nede på stranden

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er vel som man vænner dem af med det?

Mine voksne gør det stadig..Graver, drukner ting og laver bobler.. Bobletingen er god, for så kan de dykke efter ting (nøgler osv) nede på stranden

 

Orv ja, det var smart:klap:

Jeg tager det stille og roligt, hvis han synes det sjovt at lege med vand, så skal han da også have lov:mrgreen:

 

alfa havde måske lidt ret da hun sagde han ville blive møghamrende forkælet:engel:

 

Forresten har jeg lige pillet øre på ham.. Det skal vi øve lidt mere i hvert fald:lol: Han kunne trille enormt meget lige pludselig.. Men lod noget være til senere, så prøver vi igen:mrgreen: Øvelse gør mester for os begge regner jeg med:klap:

Redigeret af MiniBillen
forresten...
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...